Nem jellemző, hogy kígyózik a sor a Tesla Supercharger töltőinél, az elmúlt években mégis rendszeressé váltak a konfliktusok abban az esetben, ha mégis várni kellett. A korábbi összetűzések miatt a tulajdonosok már a Teslánál könyörögtek, hogy építsen be az alkalmazásába egy funkciót, amivel egyértelművé tehető, ki ért oda hamarabb az adott töltőhöz.

Miután a közelmúltban nagyobb figyelmet kapott egy verekedésig fajult eset, a Tesla bejelentette, hogy a következő negyedévben – egyelőre egyes helyszíneken – bevezeti a digitális sorban állást, írja az Electrek.

A Tesla várakozásai szerint a fejlesztéssel a várakozások kevesebb mint 1 százalékában fogják javítani az ügyfélélményt – vagyis bár bedobta a derekát, a cég úgy gondolja, hogy a botrányba fulladt várakozások aránya alapvetően elenyésző. A problémának azonban nemcsak így próbálják elejét venni, hanem folytatják a töltőhálózat bővítését is, tartva az évi több mint 20 százalékos növekedési ütemet.

A digitális sorban állás azonban még így is felvet kérdéseket: a Teslarati ezzel kapcsolatban arra mutatott rá, hogy nehezebb lesz letörni a Tesla-töltőknél kialakult harcokat, miután nemrégiben más gyártók villanyautói számára is megnyitották a lehetőséget az áramfelvételre.