Merész vállalkozásra adnánk a fejünket, ha meg szeretnénk fejteni, mire gondolt a költő, amikor belevágott abba, hogy egy 2001-es Lincoln alapjaiból „bugattis” limuzint varázsoljon, mindenesetre a projektet nem sikerült befejeznie, így az eBayen próbál találni egy másik olyan elvetemültet, aki szintén nem riad vissza attól, hogy távol tartsa magát a hétköznapiságtól.
Az új üvegszálas karosszériát egy acélcső köré kezdték el építeni, hogy a Lincoln-alapok megőrzése mellett a végső modell megkapja a Bugatti Veyron vonásait, amik a félkész jármű orrán egyértelműen kirajzolódnak. Az elülső rész átalakítása nem is sikerült rosszul, pedig a motorháztető nem is egy Bugatti-, hanem egy V8-as Ford motor rejtőzik. Eközben a lökhárító, illetve az utángyártott fényszórók egy az egyben a Veyron SS-re hajaznak.
Akár a fehér holló, olyan ez a galéria – nézzük is képeken, hogy áll a limuzin:




Elöl egy régi Ford-motor, hátul semmi.
Bizonyára a legtöbb babrálást az autó eredeti tengelytávjának meghosszabbítása jelentette, amit Lamborghini-stílusú, sirályszárnyas ajtókkal és a 20 colos felnikkel egész jól sikerült megoldani. Hátul szintén a Veyron emléke elevenedik meg, bár a konstrukció csomagtérajtaján kissé furcsán mutat az aktív hátsó szárny.
Igazán sok munka azonban a beltérben maradt, ahol még az eredeti bőrüléseket sem csavarozták vissza a helyére, de a kétzónás légkondicionáló legalább üzemképes. A hirdető szerint már három éve stagnál mostani állapotában a Bugatti-Lincoln limuzinreplika, viszont a motor egy új akkumulátor behelyezése után és némi üzemanyaggal már elsőre beindult.
Az ár 25 ezer dollár, vagyis 9 millió forintért – amiből egy vadonatúj Opel Corsát is vehetnénk – kaphatunk egy félkész limuzinszerűséget, ami még nincs kész, hiszen még nem is festették le.
Belül még inkább befejezetlen, akár egy “elfelejtett” házi feladat.
Mostani tulajdonosa azonban váltig állítja, hogy ez egy kedvező ajánlat, hiszen sokkal több befektetést igényelt a projekt, kezdve a donorautóval, ami 9 ezer dollárba került. Emellett még költöttek az üvegszálas karosszériára 10 ezer dollárt, a Lamborghini-ajtókra további 5 ezret, míg a motorháztető és a csomagtérajtó együtt kóstáltak 4 ezer dollárért, a szélvédő és a hátsó ablak pedig újabb 2 ezer dollárt könnyített a pénztárcán. A végösszegből pedig hiányoznak az egyéb költségek, a beleölt munkaórákról nem is beszélve. Kíváncsiak lennénk az összképre, ha egyszer valaki úgy dönt, befejezi.
