Nem is olyan régen már nosztalgiáztunk az Aston Martin Lagondával kapcsolatban, ami a brit gyártó legérdekesebb autójaként írta be magát az iparági történelemkönyvekbe. Története és jellegzetes vonásai miatt kifejezetten sajnálatos, hogy egy ilyen autónak is juthat hányattatott sors.

Jelen állás szerint a Lagonda már semmilyen formában nem tér vissza, ahogyan arra is egészen 2025-ig kell várni, hogy előrukkoljon első elektromos autójával az Aston Martin. A furiousdriving csapata viszont már idő előtt betölti a hiányt: új életet ad egy viseltes állapotú Lagondának – a típusból egyébként már csak alig több mint 700 példány szaladgál világszerte.

Még a padlólemezt is kikezdte több helyen a rozsda, a két férfi azonban láthatóan nem ismer lehetetlent, így is nekivágnak a Lagonda luxus-villanyautóvá alakításának. Láthatóan messze van még a folyamat vége, de már lecsupaszították a belteret, megerősítették az alvázat, illetve a V8-as motort is eltávolították; utóbbira végképp nem lesz szükség a folytatásban.

A vállalkozó szellemű felújítók egyelőre több opciót mérlegelnek az elektromos hajtáslánc és az akkumulátorpakk kapcsán, addig is kíváncsian várjuk, mi sül majd ki belőle.

Hamarabb készül elektromos Aston Martin, mint gondolnánk 2Hamarabb készül elektromos Aston Martin, mint gondolnánk 3Hamarabb készül elektromos Aston Martin, mint gondolnánk 4

Egyébként nem teljesen úttörők a témában, mert a Lunaz korábban már elektromossá alakított egy DB6-os Aston Martint, 255 km-es hatótávval.

Hamarabb készül elektromos Aston Martin, mint gondolnánk 5Hamarabb készül elektromos Aston Martin, mint gondolnánk 6