Még mai szemmel nézve is megállja a helyét a BMW sportszedánja, az E39 M5, így nem meglepő, hogy vannak emberek, akik hajlandóak szép summát fizetni érte. Mindezt összevetve talán mégis túlzásnak érezhetjük, hogy a képeken látható karbonfekete példányért tíz híján 200 ezer dollárt, átszámítva 61,5 millió forintot fizettek.

Ez az autó lehet a következő drága BMW 1
Ez az autó lehet a következő drága BMW 2

Ez az autó lehet a következő drága BMW

Ez az autó lehet a következő drága BMW 21
Ez az autó lehet a következő drága BMW 22
Ez az autó lehet a következő drága BMW 23
Ez az autó lehet a következő drága BMW 24
Ez az autó lehet a következő drága BMW 25
Ez az autó lehet a következő drága BMW 26
Ez az autó lehet a következő drága BMW 27
Ez az autó lehet a következő drága BMW 28
Ez az autó lehet a következő drága BMW 29
Ez az autó lehet a következő drága BMW 30
Ez az autó lehet a következő drága BMW 31
Ez az autó lehet a következő drága BMW 32
Ez az autó lehet a következő drága BMW 33
Ez az autó lehet a következő drága BMW 34
Ez az autó lehet a következő drága BMW 35
Ez az autó lehet a következő drága BMW 36
Ez az autó lehet a következő drága BMW 37
Ez az autó lehet a következő drága BMW 38
Fotó megosztása:

Ez az autó lehet a következő drága BMW 39

Az E39-es utolsó modellévéből, 2003-ból származó darab eddig egy világhírű jazz-zongoristáé volt, aki az évek során alig vezette az autót. A jármű adásvételét intéző kereskedőhöz, az Enthusiast Auto Grouphoz mindössze 5080 kilométerrel került a BMW, és még az eredeti gumik voltak a felniken. Az EAG eladás előtt felújította a fényezést, a belteret, és mechanikailag is leellenőrizte a gépet, hogy arra új tulajdonosának már ne legyen gondja.

Ez az autó lehet a következő drága BMW 40

Ez az autó lehet a következő drága BMW 41

Mindezek persze növelik az autó értékét, de még így is abszurdnak tűnhet a hatalmas vételár. A BMW M-modellek eladására szakosodott EAG tulajdonosa, Eric Keller azonban úgy látja, ez csak a kezdet. Szerinte az E39 M5 árai a nem túl távoli jövőben még tovább emelkedhetnek. Ennek oka, hogy nem sok ilyen autó lelhető fel a világon, így a ritkább BMW-k közé tartozik, ráadásul azok közül sem mindegyik maradt fenn szinte múzeumba illő állapotban. A most 200 ezer dollárért elkelt darab ráadásul a gyakoribb karbonfekete színben pompázik, így egy ritkább színű sportszedánért több pénzt is kaphat tulajdonosa.