Az Omega volt az Opel zászlóshajója, melynek második generációja 1994-ben jelent meg és akárcsak elődje, ez is hosszmotoros és hátsókerék-hajtású autó. Pár évvel később a General Motors az Egyesült Államokban is piacra dobta az autót Cadillac Catera néven, ami nem lett kiemelkedő siker, ellentétben az ausztrál Holden Commodore-ral, melyből komoly sportváltozatok is születtek.

Az Omega vagy éppen Catera motortere tehát kellően nagy ahhoz, hogy a sorhatosnál vagy a V6-osnál nagyobb blokk kerülhessen bele és ebben az esetben ez meg is történt. A fekete autón nem csak a rengeteg V logó (a Cadillac valamivel későbbi sportmodelljein látható) és a háromküllős Momo sportkormány jelenti a többletet, hanem a V8-as motor is, amit belepakoltak.

Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 1
Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 2

Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába

Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába

Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 10
Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 11
Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 12
Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 13
Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 14
Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 15
Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 16
Fotó megosztása:

Az autóba tehát egy LS7 V8 blokk került, mely a Corvette-ben is megtalálható és egy hatsebességes Tremec kézi váltó csatlakozik hozzá, valamint sperr. Mindezt a Lingenfelter Performance Engineering építette be a 2001-es, tehát frissítés utáni Cadillac Caterába.

Azt a hirdetésben sem részletezik, hogy mit tud ebben a testben ez a motor, de a Z06-os Corvette-ben 570 lóerős, így valószínűleg nem sokkal kisebb teljesítménnyel került be az autóba. 

Meglepő motor került ebbe az Opel Omegába 17