Öthengeres motor, hátsókerék-hajtás, 50:50 arányú súlyelosztás, X alakú merevítés a vázban és alumínium karosszéria. Ezek voltak a legfőbb paraméterei az 1995-ben a Tokiói Autószalonon bemutatott Honda Sport Study Model nevű kétüléses roadsternek, amiből aztán 1999-ben a Honda S2000 lett. Egy hengerről lemondtak, de ez talán nem is gond, az F20C kódjelű pörgős motor négy hengerrel is remek. Az örömöket hatgangos kéziváltó és Torsen differenciálmű fokozza. És még ennél is lehet jobb.

Club Racer, a tökéletes Honda S2000 1
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 2

Club Racer, a tökéletes Honda S2000

Club Racer, a tökéletes Honda S2000

Club Racer, a tökéletes Honda S2000 23
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 24
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 25
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 26
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 27
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 28
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 29
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 30
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 31
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 32
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 33
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 34
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 35
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 36
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 37
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 38
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 39
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 40
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 41
Club Racer, a tökéletes Honda S2000 42
Fotó megosztása:

2007 és 2009 között az amerikai vásárlók számára készült 625 darab a Honda S200 CR-ből. A CR a Club Racer rövidítése, ami a gyakorlatban azt jelentette, hogy ezeket a roadstereket a versenypályás használatra készítették fel. Ez a feltűnően szép 2008-as, valamivel több mint 2000 kilométert futott S2000 CR pedig többek között azért is különleges, mert a Rio Yellow Pearl színűből csak 140 példány készült.

Club Racer, a tökéletes Honda S2000 43

Közvetlenebbre áttételezett kormány, új kipufogórendszer, keményebb felfüggesztés, szélesebb gumik és persze a látványos lökhárító, a hátsó szárny meg a dupla púp az ülések fejtámlái mögött. Ezek mind a sima S2000-nél 41 kg-mal könnyebb Club Racer sajátosságai. A motor itt 2,2 literes, 237 lóerővel és 218 Nm nyomatékkal. Az S2000 CR-eket alapból rádió és klíma nélkül kínálták, ebbe viszont mindkettőt megrendelték, így kellemesebben telik az út a pályanapig.

Club Racer, a tökéletes Honda S2000 44