1981-ben jelent meg az első Dodge Ram pick-up, ami soros, hathengeres és V8-as motorokkal is elérhető volt, a hátsókerekes változat mellett pedig összkerék-hajtásút is kínáltak. Pár évvel a bemutató után megjelentek a tágasabb kabinú verziók is akár négy különálló ajtóval és ez azóta sem változott. Ezek a hatalmas, amerikai platósok könnyedén betöltik egy családi autó szerepét. De valakinek semmi sem elég, itt van például ez a több mint 11 méteresre hosszított darab.

A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 1
A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 2

A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy

A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy

A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 10
A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 11
A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 12
A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 13
A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 14
A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 15
A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 16
Fotó megosztása:

Ahhoz kétség sem fér, hogy igazi tákolás az egész, ez leginkább az autó belsején látszik, melyet egy limuzinból pakoltak bele, nem éppen az alaposság igényével. Az 1998-as autót most 2,1 millió forintnak megfelelő összegért hirdetik. A tulajdonos állítása szerint főleg rendezvényeken mutat jól az autó, mert a méretén túl a nagy hifi is jó szolgálatot tehet egy legénybúcsún.

Az autót 8 literes, V10-es motor mozgatja, ám még rengeteg munkát kéne belefektetni ahhoz, hogy igazán jó építésnek tűnjön. Kérdés, hogy ki fogja bevállalni a fércmunka helyreállítását ahelyett, hogy saját projektbe vágna.

A 11 méteres platós bizonyítja, hogy az amerikaiaknak semmi sem elég nagy 17