Azt mondják, hogy mindenből lehet driftautót építeni és ezt most Pattaraphan Tansiriwat – vagy ahogy barátai is hívják, Frank – is bebizonyította. Thaiföldön rengeteg japán szedán elérhető, de a Hiluxnak két előnye is van. Egyrészt helyben gyártott autó és igen népszerű, tehát borzasztó mennyiségű akad belőle. Másrészt különlegesen mutat a driftpályán.

600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 1
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 2

600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból

600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból

600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 26
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 27
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 28
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 29
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 30
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 31
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 32
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 33
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 34
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 35
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 36
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 37
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 38
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 39
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 40
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 41
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 42
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 43
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 44
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 45
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 46
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 47
600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 48
Fotó megosztása:

Mielőtt egészen más jellegű célszerszám született volna a Hiluxból, ez volt Frank műhelyének szállítóautója. Pontos elképzelései voltak arról, hogy miként alakul át a platós Toyota, így csavarjaira szedte az egész autót és az alvázat egyedileg gyártott csővázzal helyettesítette elöl és hátul is. Az ültetés miatt hátul tényleg csak a raktér oldala maradt meg, a padlója már nem. Helyét a tank, a hűtő és a differenciálmű, futómű foglalja el és persze a hátsó kerekek.

600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 49

Meglepő módon nem a népszerű 2JZ került a Hilux orrába, hanem a Nissan Silvia négyhengeres motorja. Frank egyszerűen ezt a motort kedveli és ismeri. Eredeti állapotában 246 lóerős a motor, de a felhasználási mód megkívánta az új és jóval erősebb alkatrészeket, mint a NISMO részlegesen önzáró differenciálműve. Meg persze nagyobb teljesítményt, így a Precision 6062 turbóval az eredmény 596 ló lett. Ezzel már magabiztosan lehet keresztben autózni.

600 lóerős diftgép, Toyota Hiluxból 50