Második virágkorát éli a BMW legelső M3-asa, az E30-as kódjelű változat, melynek ára folyamatosan az ég felé tör, ezért aztán egyre gyakrabban kerülnek elő a féltve óvott, kevés kilométert futott példányok vagy épp a ritkaságnak számító változatok. Jókör jött tehát a Redux átirata, hiszen így azoknak is kínálhatnak szűretlen E30 M3 élményt, akik nem szeretnék autójukat hét lakat alatt tartani egy csíramentes garázsban.

Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 1
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 2

Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel

Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel

Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 20
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 21
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 22
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 23
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 24
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 25
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 26
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 27
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 28
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 29
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 30
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 31
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 32
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 33
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 34
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 35
Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 36
Fotó megosztása:

Mert az E30 M3 motorsportos múltjával az egyik legsikeresebb BMW, ráadásul igazán közel áll a korszak DTM-es versenygépeihez. Ehhez hozzá még közelebb a Redux is a gépet, melyen jól látszik, hogy pályán érzi magát igazán jól. Erre utalnak a gyönyörű felnik, az épp megfelelően ültetett futómű és az elöl hat-, hátul négydugattyús AP Racing fékek. A lökhárítókat, sárvédőket, tetőt és a küszöbborítást is karbonból készítik el. Igazodik hozzá a beltér is, melybe háromküllős sportkormány került, barna bőrbe varrot kagylóülések és digitális műszerfal.

Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 37

Az eredetileg 2,3 literes, S14-es szívó sornégyes motort 2,5 literesre fúrták fel, de nem elégedtek meg a gyári teljesítménnyel. A vevő kérésére turbót akasztottak a motorra, így 390 lóerő jön ki belőle, ami mellé 529 Nm nyomaték társul. A brit vállalat összesen harminc példányt tervez építeni, a képen a legelső látható, melynek már van gazdája.

Azonnal mennénk egy kört ezzel az E30-as BMW-vel 38