Sok autóbolond falán lógott ferraris poszter, de ezeket az álmokat talán a legnehezebb elérni. Már csak azért is, mert ezek a sportkocsik nem csak egyre drágábbak, de egyre jobban törekszenek arra, hogy ne jusson akárkinek. Viszont akadnak olyan típusok, melyek kevésbé népszerűek, ilyen a Ferrari 456 GT is, melyet 1992-ben mutattak be és összesen 3289 példány készült belőle. ennek az ára van igazán padlón, ezt a remek állapotú példányt például 10 millió forintnak megfelelő összegér környékén hirdetik. Ez nagyjából megfelel annak, amit a 456-osok mostanában érnek.

Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 1
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 2

Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit

Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit

Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 13
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 14
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 15
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 16
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 17
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 18
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 19
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 20
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 21
Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 22
Fotó megosztása:

Aki eltekint a 90-es évekre jellemző formatervtől, az egy hagyományos sportkocsit kaphat Enzo Ferrari receptje szerint. Mivel a 456-os inkább egy utazóautó, ezért a fekete bőrülésekből négy személyre jut a fedélzeten. A vezető nagy örömére a Rosso Monza színű autóban hatsebességes, nyitott kulisszás kéziváltó található és a 66 ezer kilométeres futásteljesítmény valóban jó állapotú jószágot feltételez. Ráadásul pont a közelmúltban esett át egy nagyobb és igazán költséges kötelező szervizen.

Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 23

12 hengeres motorja 5,5 literes, 60 fokos hengerszögű és 440 lóerőt hoztak ki belőle az olaszok, ami meglehetősen szépen viszi az 1,7 tonnás autót. Álló helyzetből 100-as tempóra 5,2 másodperc alatt gyorsul és akár 300 feletti tempóval is repeszthet.

Ennél olcsóbban nem kapsz ma Ferrarit 24