1994 januárjában indult be a Dodge Neon gyártása, melyet Chrysler és Plymouth néven is forgalmaztak, az amerikai kompakt négyajtóst még Európában is piacra dobták, azonban viszonylag hamar kiderült róla, hogy összességében nem igazán acélos gépről van szó. Viszonylag gyorsan ciki lett a Dodge Neon, de ennek ellenére két generációt is megélt. A harmadik már az FCA házán belül keletkezett egy egyszerű átemblémázással, a Fiat Tipót hívják így egyes piacokon.

A Neont 132 és 150 lóerős változatban árultak rengeteg felszereltségi szinten. Az egyik legkülönlegesebb az ACR volt, mely az American Club Racer rövidítése. Ezt a változatot a kezdetektől egészen 1999-ig gyártották, de érthető módon nem sok talált belőle gazdára. Ez a változat 150 lóerős motort kapott és csomó holmit kidobtak belőle, hogy könnyebb legyen. Nincs benne sem rádió, sem klíma, az ABS-től is megszabadították, ahogyan a 210 km/órás korlátozás sincsen benne.

Négy tárcsafék és állítható Koni lengéscsillapító is a csomag része volt, továbbá ötsebességes kézi váltót és alufelniket, valamint bukócsövet kapott. Különleges autó tehát a Dodge Neon ACR, de sajnálatos módon rettentő értéktelen. Még egy ilyen modellhez is hozzájutott valaki 1,4 millió forintnyi dollárért.

Ez a Dodge Neon a világ legértéktelenebb ritkasága 2Ez a Dodge Neon a világ legértéktelenebb ritkasága 3