James Hull még 2014-ben adta el több mint 500 darabos autógyűjteményét a Jaguar-Land Rovernek, akik nagy valószínűséggel nem a sötétkék orosz csodára mentek rá, amikor megkötötték az üzletet. A gyűjteményben számukra inkább a bő 130 darab Jaguar volt érdekes, melyet a Special Operations nevű részleg számára, valamint különböző rendezvényekre vásároltak meg. Hull ugyan kapott a Jaguarénál nagyobb ajánlatokat is, de azokat visszautasította, hogy a kollekció lehetőleg országon belül és egyben maradjon. Most azonban úgy döntöttek, hogy egyes darabokat értékesítenek, köztük furcsa angol autókat és például egy jobbkormányos Ladát is.

A kalapács alá kerülő modelleket ide kattintva nézegetheted meg egy szép hosszú, képes listában. Az autókat minimális ár nélkül küldik aukcióra, ami azt mutatja, hogy valóban nem kívánják tartogatni a felesleget.

Az '50-es évek elejétől egészen 1969-ig gyártották a Bedford CA-t kétféle tengelytávval, ennek Dormobile nevezetű kempingbusza látható a képen. 1,6 literes motorja nagyjából 55 lóerős, hozzá 3 sebességes váltó kapcsolódik és a hátsó kerekeket hajtja. Különlegessége a hatalmas tolóajtó.

Az 1982-es Birmingham Motor Show-n mutatkozott be az MG Metro Turbo, mely a Peugeot 205 GTi-nek és a Ford Fiesta XR2-esnek szerette volna megnehezíteni az életét, de nem véletlenül nem hallottunk róla olyan sokat. 1,3 literes turbómotorja 95 lóerőt tud. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 9 másodperc körül gyorsul, a vége pedig 185.

1980-ban jelent meg a Morris Ital, mely nevét Giorgetto Giugiaro tervezőstúdiójáról, az Ital Designról kapta. Az autó formájáért azonban Harris Mann volt a felelős. A négyajtós és kombi változatban is elérhető autó teherhordó változatából alakították ki ezt a kempingautót. 1,3 literes motorja 55 lóerővel és 95 Nm nyomatékkal mozgatja az autót.

A gyűjtemény része volt ez a piros, 1990-es évjáratú Polski Fiat 125p, mely 1978-ban megnyerte az év kombijának járó díjat Angliában. A – többek között – lengyelországi Varsóban készülő autót 1,5 literes motor hajtja, mely 75 lóerőt teljesít.

1996 óta kevesebb mint 7000 kilométert futott ez a Lada Riva – legalábbis órája szerint. A Riva nevet az angol piacra szánt változatok kapták, ennek megfelelően ez a sötétkék példány is jobbkományos. A korabeli angol tesztek szerint a Lada Riva távolról sem rossz választás, hiszen alacsony ár ellenében gazdag felszereltséget ad, mint az állítható magasságú lámpák, fűthető hátsó ablak vagy a 21 darabos szerszámkészlet.