Radikálisan más megjelenést kapott a hatodik generációs M3(M4)
Radikálisan más megjelenést kapott a hatodik generációs M3(M4)
Fotó megosztása:
Nagyobb és nehezebb elődjénél, pedig ahol lehet, könnyítettek az alkatrészeken
Nagyobb és nehezebb elődjénél, pedig ahol lehet, könnyítettek az alkatrészeken
Fotó megosztása:
Egészen lágyak az M4 vonalai, így elsőre talán nem is annyira feltűnő
Egészen lágyak az M4 vonalai, így elsőre talán nem is annyira feltűnő
Fotó megosztása:
Fekete emblémákat kap a Competition csomaggal
Fekete emblémákat kap a Competition csomaggal
Fotó megosztása:
Szélesebbek a sárvédők, az M4-en ez igazán elöl látszik
Szélesebbek a sárvédők, az M4-en ez igazán elöl látszik
Fotó megosztása:
Alapból ledes aktív fényszórókat kap, feláras a BMW lézertechnológiás fényszórója
Alapból ledes aktív fényszórókat kap, feláras a BMW lézertechnológiás fényszórója
Fotó megosztása:
Prizmák ágaskodnak a lökhárító két szélén, nincs kamu légnyílás
Prizmák ágaskodnak a lökhárító két szélén, nincs kamu légnyílás
Fotó megosztása:
Nyártól elérhető lesz hozzá az M xDrive lekapcsolható összkerékhajtás is
Nyártól elérhető lesz hozzá az M xDrive lekapcsolható összkerékhajtás is
Fotó megosztása:
Alumíniumból készülnek az ajtók és a gépháztető
Alumíniumból készülnek az ajtók és a gépháztető
Fotó megosztása:
Hangsúlyosak a géptető bordái, a két kis mélyedés miatt más, mint az alap 4-esen
Hangsúlyosak a géptető bordái, a két kis mélyedés miatt más, mint az alap 4-esen
Fotó megosztása:
Szélvészgyorsnak tűnik álló helyzetben is, 290 km/h a végsebessége
Szélvészgyorsnak tűnik álló helyzetben is, 290 km/h a végsebessége
Fotó megosztása:
Karakteres lett az orr, élőben messze jobban mutat, de kell hozzá ez a szín
Karakteres lett az orr, élőben messze jobban mutat, de kell hozzá ez a szín
Fotó megosztása:
Sao Paolo sárga a fényezés neve, szerencsére 0 forintos extra
Sao Paolo sárga a fényezés neve, szerencsére 0 forintos extra
Fotó megosztása:
Plusz merevítésekkel látták el az első és hátsó tengelyt, két trapéz alumínium lemez erősíti őket a küszöbnél
Plusz merevítésekkel látták el az első és hátsó tengelyt, két trapéz alumínium lemez erősíti őket a küszöbnél
Fotó megosztása:
Az első lámpák sarkaiban látszik, mellyivel szélesebb a sárvédő, versenyautósan egyszerű és szexi megoldás
Az első lámpák sarkaiban látszik, mellyivel szélesebb a sárvédő, versenyautósan egyszerű és szexi megoldás
Fotó megosztása:
510 lóerő és 650 Nm nyomaték nem kíméli a hátsó kerekeket, aktív differenciálmű osztja le az erőt
510 lóerő és 650 Nm nyomaték nem kíméli a hátsó kerekeket, aktív differenciálmű osztja le az erőt
Fotó megosztása:
Karbonszálas légterelő elemek kerülnek az első lökhárítóba az M Race Track csomaggal
Karbonszálas légterelő elemek kerülnek az első lökhárítóba az M Race Track csomaggal
Fotó megosztása:
A vízszintes rácsok mögött mindenhol hűtők vannak, egyik nyílás sem kamu
A vízszintes rácsok mögött mindenhol hűtők vannak, egyik nyílás sem kamu
Fotó megosztása:
Egyedi M-es tükröket kap, de kevésbé jellegzetes és csinos, mint korábbban
Egyedi M-es tükröket kap, de kevésbé jellegzetes és csinos, mint korábbban
Fotó megosztása:
Többen megkérdezték, miért néz ki Alfának?
Többen megkérdezték, miért néz ki Alfának?
Fotó megosztása:
Nem túl eredeti megoldás a kopoltyú, innen látszik, mennyire széles a küszöb és a hátsó sárvédő
Nem túl eredeti megoldás a kopoltyú, innen látszik, mennyire széles a küszöb és a hátsó sárvédő
Fotó megosztása:
Karbon-kerámia fékek és hatdugattyús nyergek kerültek előre, a fékrásegítés elektromos, most először állítható is az erőssége
Karbon-kerámia fékek és hatdugattyús nyergek kerültek előre, a fékrásegítés elektromos, most először állítható is az erőssége
Fotó megosztása:
Hátul 20, elöl 19 colosak a felnik, ezek is az M Race Track csomag darabjai
Hátul 20, elöl 19 colosak a felnik, ezek is az M Race Track csomag darabjai
Fotó megosztása:
3,9 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t
3,9 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t
Fotó megosztása:
Hagyományos, de M specifikus automata váltót kapott külön hűtő körrel
Hagyományos, de M specifikus automata váltót kapott külön hűtő körrel
Fotó megosztása:
Feszes és szoros az új karbonvázú ülés, de nem kénylemetlenül kemény
Feszes és szoros az új karbonvázú ülés, de nem kénylemetlenül kemény
Fotó megosztása:
A kényelmetlen elem rajta a lábközé kapott merevítő, semmi szükség rá, elég zavaró
A kényelmetlen elem rajta a lábközé kapott merevítő, semmi szükség rá, elég zavaró
Fotó megosztása:
Stílusos a döntésre szolgáló M varrású szalag
Stílusos a döntésre szolgáló M varrású szalag
Fotó megosztása:
Jól néznek ki, de a színösszeállítás túl harsány és polgárpukkasztó
Jól néznek ki, de a színösszeállítás túl harsány és polgárpukkasztó
Fotó megosztása:
A valaha volt legerősebb sorhatos BMW motor, 510 lóerős és 650 Nm nyomatékú, két levegő hűtőt, egy víz, egy olaj és egy váltóolaj hűtőt is kapott
A valaha volt legerősebb sorhatos BMW motor, 510 lóerős és 650 Nm nyomatékú, két levegő hűtőt, egy víz, egy olaj és egy váltóolaj hűtőt is kapott
Fotó megosztása:
Eddig csak szebb motortereket csináltak az M-es BMW-knek, ezek a merevítések nem épp esztétikusak
Eddig csak szebb motortereket csináltak az M-es BMW-knek, ezek a merevítések nem épp esztétikusak
Fotó megosztása:
Rengeteg karbonszálas díszt kapott a beltér, sportosnak sportos, de túl harsány így
Rengeteg karbonszálas díszt kapott a beltér, sportosnak sportos, de túl harsány így
Fotó megosztása:
Minden e megszokott helyen, mégis más gombokat találunk
Minden e megszokott helyen, mégis más gombokat találunk
Fotó megosztása:
Egy gombbal elérhető a beállításokra szánt menü, mert mindennek már nem fért volna el annyi gomb
Egy gombbal elérhető a beállításokra szánt menü, mert mindennek már nem fért volna el annyi gomb
Fotó megosztása:
Mindent lehet konfigurálni külön, még a fékeket is, plusz a váltót, hogy mennyire hagyja forogni a motort
Mindent lehet konfigurálni külön, még a fékeket is, plusz a váltót, hogy mennyire hagyja forogni a motort
Fotó megosztása:
Igen, ez a menü pontosan arra szolgál, hogy megmondja, mennyire driftelsz jól
Igen, ez a menü pontosan arra szolgál, hogy megmondja, mennyire driftelsz jól
Fotó megosztása:
10 fokozatban állítható a kipörgésgátló, 1-6-ig pontosan abban segít, hogy driftelni tudj, de minél több kipörgésgátlót használsz, annál kevesebb csillagot fogsz kapni
10 fokozatban állítható a kipörgésgátló, 1-6-ig pontosan abban segít, hogy driftelni tudj, de minél több kipörgésgátlót használsz, annál kevesebb csillagot fogsz kapni
Fotó megosztása:
Specifikus a bőrbe varrt M-es váltókapcsoló is
Specifikus a bőrbe varrt M-es váltókapcsoló is
Fotó megosztása:
Kimondottan jó tartásúek és 10 kilóval könnyebbek, mint az alap sportülések
Kimondottan jó tartásúek és 10 kilóval könnyebbek, mint az alap sportülések
Fotó megosztása:
Akív a differenciálmű és tisztességes hűtőbordákat kapott, a kipufogórendszer átmérője nagyobb és két cső megy hátra a dobhoz, aktív szelepekkel hangolható
Akív a differenciálmű és tisztességes hűtőbordákat kapott, a kipufogórendszer átmérője nagyobb és két cső megy hátra a dobhoz, aktív szelepekkel hangolható
Fotó megosztása:
Még jó, hogy mind a négy igazi, brutálisan erős hangja van
Még jó, hogy mind a négy igazi, brutálisan erős hangja van
Fotó megosztása:
Ehhez nem kérhető kézi váltó, de lesz összkerékhajtás
Ehhez nem kérhető kézi váltó, de lesz összkerékhajtás
Fotó megosztása:
Vízhőfok helyett olajhőfokot mutat alapból, a digitális műszeregység grafikája most először jelentősebben változtathatón vá
Vízhőfok helyett olajhőfokot mutat alapból, a digitális műszeregység grafikája most először jelentősebben változtathatón vá
Fotó megosztása:
Programozható gombok, előre elmenthetjük a kedvenc beállításunkat, két kattintás, és mehet az őrület
Programozható gombok, előre elmenthetjük a kedvenc beállításunkat, két kattintás, és mehet az őrület
Fotó megosztása:
Karbonszálas műanyag elemekkel is bővíthetőek a kormány váltófülei
Karbonszálas műanyag elemekkel is bővíthetőek a kormány váltófülei
Fotó megosztása:
Szép az M-es varrás, igényesek az anyagok és az összeszerelés is
Szép az M-es varrás, igényesek az anyagok és az összeszerelés is
Fotó megosztása:
Hátul kupésan szűk, ha nagyon muszáj, azért el fog férni itt felnőtt is
Hátul kupésan szűk, ha nagyon muszáj, azért el fog férni itt felnőtt is
Fotó megosztása: