Sokoldalú az X3 M, de nehéz vele szabályosan közlekedni
Sokoldalú az X3 M, de nehéz vele szabályosan közlekedni
Fotó megosztása:
Alapvetően hátul hajt, és van sportosabb 4 WD mód is benne
Alapvetően hátul hajt, és van sportosabb 4 WD mód is benne
Fotó megosztása:
A sima X3 M 480 lóerős, a Competition kivitel 510
A sima X3 M 480 lóerős, a Competition kivitel 510
Fotó megosztása:
Az X3 M nem tűnik kifejezetten sportosnak kívülről
Az X3 M nem tűnik kifejezetten sportosnak kívülről
Fotó megosztása:
Óriási levegőbelépők segítik a hűtést
Óriási levegőbelépők segítik a hűtést
Fotó megosztása:
4,2 s alatt gyorsul százra, de a rajtprogram ritkán működik
4,2 s alatt gyorsul százra, de a rajtprogram ritkán működik
Fotó megosztása:
Igazi vastag kipufogó van rajta, nem csak a végek szélesebbek
Igazi vastag kipufogó van rajta, nem csak a végek szélesebbek
Fotó megosztása:
550-1600 liter közötti a csomagtér
550-1600 liter közötti a csomagtér
Fotó megosztása:
20 col méretű az alapfelni, nem is fér fel kisebb az M760i fékrendszere miatt
20 col méretű az alapfelni, nem is fér fel kisebb az M760i fékrendszere miatt
Fotó megosztása:
Az M modellek könnyen felismerhetők a tükörről
Az M modellek könnyen felismerhetők a tükörről
Fotó megosztása:
Jó a kidolgozási minőség, az M logó nagyon sok helyen megtalálható
Jó a kidolgozási minőség, az M logó nagyon sok helyen megtalálható
Fotó megosztása:
Feláras sportülések, világító M-felirattal
Feláras sportülések, világító M-felirattal
Fotó megosztása:
A hátsó sorban is elférnek a felnőttek
A hátsó sorban is elférnek a felnőttek
Fotó megosztása:
Igényes bőr- és karbon mintázatú alumínium betétek
Igényes bőr- és karbon mintázatú alumínium betétek
Fotó megosztása:
Kicsit vastag a kormány, két progamozható M-gomb is van rajta
Kicsit vastag a kormány, két progamozható M-gomb is van rajta
Fotó megosztása:
Digitális óra, analóg stílusban. Könnyen leolvasható
Digitális óra, analóg stílusban. Könnyen leolvasható
Fotó megosztása:
Nyolcfokozatú a hagyományos automata váltó
Nyolcfokozatú a hagyományos automata váltó
Fotó megosztása:
Gombnyomásra éled a 480 lóerős szörny
Gombnyomásra éled a 480 lóerős szörny
Fotó megosztása:
Könnyen vezérelhető, maradt fizikai gomb is hozzá
Könnyen vezérelhető, maradt fizikai gomb is hozzá
Fotó megosztása:
Maradtak fizikai gombok is, ami könnyít a kezelésen
Maradtak fizikai gombok is, ami könnyít a kezelésen
Fotó megosztása:
S58 a kódjele, az új M3 / M4 generációba is ez kerül majd
S58 a kódjele, az új M3 / M4 generációba is ez kerül majd
Fotó megosztása: