Vezess

B: 556.0 Ft

D: 569.0 Ft

Márkák Újautó-tesztek Hírek Driver Haszongépjármű Forma-1 Magazin Használt autó Vezetünk Kresz Videó TechABC - Autós lexikon Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat Impresszum Felhasználás Adatvédelem Vezess © 2001-2025

Legfrissebb

Erdős Norbert

Új kínai autókat kapott a magyar rendőrség

Aranyi Péter

Ismertették követeléseiket a fuvarozók

Vezess

Nekivágtunk a Tátrának az új Suzukival

Erdős Norbert

Meghalt a legenda, ezekkel az autós számokkal emlékezünk rá

  • Újautó-teszt
  • Magazin
  • Hírek
  • Vezetünk
  • Használt autó
  • Kresz
Alfa Romeo Audi Bentley BMW Bugatti BYD Chery Citroën Cupra Dacia DAF DS Ferrari Fiat Ford Genesis Hennessey
Honda Hyundai Ikarus Ineos Infiniti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini Land Rover Leapmotor Lexus Lotus Maserati
Mazda McLaren Mercedes-Benz Mercedes-Benz Trucks Mini Mitsubishi Morgan Nio Nissan Omoda Opel Peugeot Pininfarina Polestar Porsche Renault Renault Trucks
Rimac Rivian Rolls-Royce Seat Škoda Smart Ssangyong Subaru Suzuki Tatra Tesla Toyota Volkswagen Volvo Volvo Trucks Xiaomi Zeekr
  • Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
  • Hírlevél feliratkozás
  • Csapatrádió – F1 podcast

B: 556.0 Ft

D: 569.0 Ft

Címoldal Márkák Mercedes-Benz G-osztály
Mercedes-Benz

Mercedes-Benz G-osztály

190 A-osztály AMG GT AMG One B-osztály C-osztály Citan CLA-osztály CLC-osztály CLE-osztály CLK-osztály CLS-osztály E-osztály EQA EQB EQC EQE EQE SUV EQS EQS SUV G-osztály G-osztály terepjáró GL-osztály GLA-osztály GLB GLC-osztály GLE-osztály GLK-osztály GLS-osztály Maybach S-osztály ML-osztály PureSpeed R-osztály S-Coupe/CL S-osztály SL-osztály SLK-osztály SLS-osztály Sprinter T-osztály Unimog V-osztály Vaneo Vito X-Osztály
Erről a G-ről sem a szerénység jut eszünkbe először
Vezess

Erről a G-ről sem a szerénység jut eszünkbe először

A Carlex azoknak kínál megoldást, akiknek nem elég drága és egyedi a G63 AMG.
Ez a gépszörny az összes luxusautó egyben
Svékus Gergő

Ez a gépszörny az összes luxusautó egyben

Sportkocsi, pickup és luxusterepjáró: ha sok a pénzed, és szereted a multifunkciós megoldásokat, a Brabus most megépítette a tökéletes járművedet...
Ugyanaz, de mégis nagyon más - Mercedes G500 2019 teszt
Földes Attila

Ugyanaz, de mégis nagyon más - Mercedes G500 2019 teszt

A Mercedes G-osztály második generációja külsőre szinte pont olyan, mint elődje. Pedig a színfalak mögött nagyot változott a 40 év alatt legendává...
Hatalmas gát oldalában autóztak a Mercedes terepjárójával
Vezess

Hatalmas gát oldalában autóztak a Mercedes terepjárójával

Több mint 100 méter magas és 700 méter hosszú az argentínai Punta Negra gát, melyet megmászott a Mercedes-Benz G-osztály dízelmotoros változata...
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó
Vezess

Veterán csapatszállítóból készül luxusautó

Új, fényűzőbb életet szán a katonai kivitelű Mercedes és Puch G-osztályoknak a Lorinser. Puritán sártaposó soha nem volt még ilyen kívánatos...
Tiszta dízelt kap a Mercedes ikonikus terepjárója
Vezess

Tiszta dízelt kap a Mercedes ikonikus terepjárója

Új motorral érkezett a Mercedes-Benz ikonikus terepjárójába, a G-osztályba. A G 350 d jelzésű turbódízel, soros, hathengeres és 286 lóerős...
Nem ismer akadályt az új Mercedes G-osztály
Svékus Gergő

Nem ismer akadályt az új Mercedes G-osztály

Nagyobb lett, mégis takarékosabb; országúton jobban vezethető, de közben a terepalkalmassága is javult. A G-osztály mindenben ügyesebb, mint elődje...
Mercedes-Benz G-osztály: itt a legenda legújabb kötete!
Svékus Gergő

Mercedes-Benz G-osztály: itt a legenda legújabb kötete!

Árfekvése és megjelenése lényegében változatlan marad, de műszaki tartalmát alaposan felturbózták. Az új generációs G-osztály júniustól kapható...
44 tonna gyantába zárták ezt a régi G-Mercit
Vezess

44 tonna gyantába zárták ezt a régi G-Mercit

A Mercedes-nél úgy gondolták, hogy megőriznek az utókornak egy 1979-es G-osztályt, ezért 44 tonna gyantát öntöttek köré, hogy egész biztosan...
Van, amit csak elrontani lehetne - Új Mercedes G-osztály
Szörényi András

Van, amit csak elrontani lehetne - Új Mercedes G-osztály

Beültünk a W463-as G-osztály prototípusába és ma hajnalban lejárt a titoktartási kötelezettségünk. Marad az alváz és a három differenciálzár, de...
Előző
1 … 4 5 6 7
Következő
Impresszum Médiaajánlat Felhasználási feltételek Egyedi adatkezelési tájékoztató