Nyújtott tengelytávú, platós G-osztályokat vételezett a svájci hadseregtől, és épített át rendkívül igényesen.

A közel harmincéves járművek hátul kétszer háromszemélyes hosszanti padot kaptak, rendkívül igényes kárpitozással, amely színében harmonizál a fényezéssel – jelen esetben az utóbbi matt fekete, a műbőr üléshuzat és a tetővászon pedig piros.

Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 1
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 2

Veterán csapatszállítóból készül luxusautó

Veterán csapatszállítóból készül luxusautó

Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 19
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 20
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 21
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 22
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 23
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 24
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 25
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 26
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 27
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 28
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 29
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 30
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 31
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 32
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 33
Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 34
Fotó megosztása:

Ha már nem eredeti, legyen teljes értékű, mindennapos használatra alkalmas az autó: ebből kiindulva LED-es munkafényeket süllyesztettek a lökhárítókba, modern csörlőt szereltek fel, és persze vonóhorgot is kapott az autó.

A motor a klasszikus 2,3 literes benzines, 116 lóerővel – az átalakított autók erőforrásait az utolsó csavarig felújították. A váltó automata.

Veterán csapatszállítóból készül luxusautó 35

A retró G-osztály megrendelhető, de sem árat, sem rendelkezésre álló darabszámot nem közölt a Lorinser – gyanítjuk, előbbi sok, utóbbi kevés.