



[bekkep]A négykerék-hajtású E500 T-nél a Kleemann mérnökei egy különleges megoldást dolgoztak ki. A karosszériát megemelték 30 milliméterrel a futóműhöz és a hajtáshoz képest. Ez azt jelenti, hogy a motor és a váltó ugyanott maradtak ahol eredetileg voltak, mialatt a légrugós felfüggesztés ugyanúgy folytatja feladatát, akár egy széria autóban.
De nem csak ezzel érték el a vagányabb kinézetet, hanem az egyedi felni-gumi kombinációval is. A 8,5JX18-as felnikre szerelt 255/45 ZR 18-as abroncsok ugyanis, nem tökéletes váltóméretei az eredeti kerekeknek, hanem 40 milliméterrel nagyobb az átmérőjük. Ezzel összességében 5 centivel magasabban van a karosszéria.
[bekkep]Azért, hogy terepjárósabb benyomást keltsen a jármű átalakították a lökhárítókat, megvastagították a küszöböket és a sárvédőíveket. A karosszéria alá, elöl és hátul védőborítás került.
Természetesen nem kerülhette el a doppingolást sem a T-modell. Az 5,0 literes V8-as-blokkhoz egy mechanikus feltöltőt kapcsoltak. A kompresszorral 595 lóerőre emelkedett a motor teljesítménye, a maximális forgatónyomatéka 770 newtonméter 2000-es fordulatszámnál.
Az ötsebességes automataváltóval és a négykerék-hajtással felvértezve kevesebb, mint öt másodperc alatt éri el a 100 km/órát a Kleemann E50 KCC, a végsebességét, azonban továbbra is korlátozzák, az maradt 250 km/óra. A lassításról nagyteljesítményű fékrendszer gondoskodik.
