



[bekkep]Ez az erőforrás is, ahogy a csúcstartó E V12 orrában lévő is, a Mercedes-Benz 12 hengeres blokkjára épül. Az 5,5 literes, duplaturbós motort azonban jelentősen átdolgozták.
Speciális főtengelyekkel, nagyobb furattal és kovácsolt dugattyúkkal sikerült 6233 köbcentire növelni a motor hengerűrtartalmát, ám ezzel nem elégedtek meg. Módosították a hengerfejet, amibe sport vezérműtengelyeket szereltek, átalakították a szívórészt és a kipufogó-leömlőt is.
Mindezt megfejelték nagyobb turbófelöltőkkel és hatékonyabb töltőlevegő-hűtővel, végül pedig az elektronikát fésülték át. A V12 S Biturbo névre keresztelt szörnyeteg 730 lóerőt tud 5100-as percenkénti fordulatszám mellett.
[bekkep]Ám ez még semmi, a motor nyomatéka ugyanis 1320 (!!!) newtonméter, amit a hajtáslánc túlélésért 1100 newtonméterben maximáltak. Ezt az értéket a motor 2100-tól tudja.
Elsőként a fent említett Rocket koncepcióautó kapta meg a motort, de immár az S-osztály vásárlói számára is elérhető. Az így létrehozott autó valami olyan értelmetlenséget hordoz magában, mint amikor valaki a fogával repülőt vontat. Az S ugyanis nemcsak a luxuskategóriában törekszik az élre, hanem a szupersportkocsik között is.
Mindössze 4 másodperc elég ahhoz, hogy 0-ról 100-ig gyorsuljon. Arról nem szól a fáma, hogy közben a gumik, az átalakított ötsebességes automata illetve az önzáró diffi mit élnek át. 0 és 200 között mindössze 11,9 másodpercet időzik a mutató, hogy azután könnyedén lendüljön a 300-as jelzés fel.
[bekkep]Ott sem tartózkodik túl sokat, mert a Brabus S V12 S Biturbo végsebessége 340 km/óra. No nem azért, mert többre nem futotta, csak nincs gumi, ami bírná a terhelést, ezért elektronikusan korlátozzák a végsebességet.
A fékezéshez a Brabus legdurvább komponenseit vetik be. Elöl 380, hátul 355 milliméteres tárcsákat alkalmaznak, 12 illetve hatdugattyús alumínium féknyergekkel, de kicserélik a fékcsöveket és a fékfolyadékot is.
Nem minden téren válik sportautóvá az S-osztály, légrugós felfüggesztés csillapításán nem változtattak, csak az ültetést programozták át. Ezáltal autópályás sebességénél további 25 milliméterrel csökken az autó magassága.
[bekkep]Külsőleg nem sokat változott az autó, kevlárból készítettek egy kis spoilert az orr-részre és átalakították a küszöböket, amikbe LED-eket szereltek, nehogy a tulaj lába piszkos talajt érintsen.
Ami viszont látványossá teszi az átalakítást, azok a 21 colos Monoblock felnik, amelyekre 255/30-as illetve 285/30-as gumikat szereltek. Az utastérbe sportosabb kormány, Mastik és Alcantara borítás és komplett multimédia rendszer került.
Azokra is gondoltak azonban, akik nem akarnak egy ilyen vadállatot, de azért a gyári sem elég jó nekik. Számukra készül az átalakított S 350, ami 15 plusz lóerőt rejt, illetve az S 320 CDI, amelyet 48 paripával gazdagítottak.
