



Tudomásunk szerint a Logan a fényhíd felszerelése és a rendőrautós matricázás után rögtön beállt rendőrautónak. Még utólagos kartervédőre sem volt szükség, mivel a rossz utakra szánt autóban már a gyárban ellátják alsó védőlemezzel a motorteret.
Rendőrségi célokra minél strapabíróbb jószágra van szüksége a kapitányságoknak, az igen egyszerű konstrukciójú Logan ennek az elvárásnak kétségtelenül megfelel. Magas építése miatt könnyebb vele járdára állni és várhatóan futóműve is jól bírja majd az úthibákat.
A fekete lökhárítóból és hűtőmaszkból, illetve a műanyag dísztárcsák hiányából látható, hogy a járőrautóvá avanzsált Logan alapmodellként jött le gyártósorról Pitestiben. Motorja az 1,4 literes benzines 75 lóerővel.
Szegedi József rendőr alezredes a II. Kerületi Rendőrkapitányságtól elmondta, hogy a Logant olyan feladatokra használják, amelyekre a rendőrségnél Opel Astrákat és Skoda Octaviákat rendszeresítettek. Mivel az autó nagyon új, a tapasztalatokról jelenleg még nem tudott beszámolni.
A rendőrségi Logant a Renault Hungária Kft. adományozta egy alapítványon keresztül, két Lagunával kiegészítve. A Lagunákat a BRFK közlekedésrendészeti főosztályának munkatársai használják.