Viszkokuplungos négykerék-hajtás és 526 lóerő - ez elég a remek menetteljesítményhez
Az új spoilergarnitúra még laposabbnak mutatja az 1165 milliméter magas sportkocsit
13 fotó
Nem kétséges, hogy a Lamborghini egyet jelent a dinamizmussal a sportossággal. Mióta az Audi átvette a céget, immár a műszaki megbízhatóság is része a csomagnak. Ennek köszönhetően az eladások is megnőttek, emitt az exkluzivitás is csökkent. No azért manapság sem túl gyakori látvány egy Gallardo, de mondjuk Münchenben könnyedén szembe jöhet egy másik.

Itt jön a képbe a Hamann, akik némi pénzösszegért egyedivé teszi a megrendelő autóját. Alapvetően megmarad az olasz sportkocsi formaterve, de mégis különlegesebb, egyedi.

Új spoiler került a lökhárító alá, amivel egy kissé megtörik a lökhárító sima vonala, ettől lesz igazán markáns. Emellett azért javít az autó áramlástanán is, ha eddig baj lett volna a stabilitással 280-nál, ezután már nem lesz.

Hátul, ugyanezért került diffúzor a kocsi alá, és szárny a motorháztetőre. Lehet bátran versenypályán is próbálkozni, az autó stabil marad. Hátsó spoilerből választhatunk egyszerűbb, illetve versenyautós jellegűt. A látványt az új köszöbök teszik teljessé.

A több levegő, nagyobb teljesítményt jelent éppen ezért illetve a motor jobb hűtése miatt, kis terelőlapokat ragasztottak az oldalsó és a felső légbelépőkre a motor előtt.

A Hamann Motorsport mérnökei új kipufogót tervezetek a Gallardohoz. A fémkatalizátoros, szabadáramlású rendszerrel 26 lóerő adódott, az amúgy sem szerény 500 fős méneshez. Ezzel összhangban a V10-es blokk az eredeti 510 newtonméteres forgatónyomaték maximuma 560-ig növekedett. A rozsdamentes acélból készült rendszer négy darab 76 milliméteres véggel üzen az ellenfeleknek.

Az i-re a pontot az új felnik teszik fel. A sokkülős polírozott peremű kerekek elöl 9×19, hátul 12×19 colos méretben kerülnek bevetésre. A tapadásról pedig elöl 235/35 Z R19-es, hátul 295/30 Z R19-es gumik gondoskodnak.