


A teljesítménynövelés tekintetében a dízelautók tulajdonosai állnak jobban, nekik ugyanis a vezérlőkomputer cseréjével elérhető a több lóerő. Éppen ezért különleges akciót is hirdettek, amelyben a vevők ingyen kipróbálhatják a nagyobb teljesítményt.
Akit érdekel a motorokban rejlő tartalék, azoknak a Brabus-nál PowerXtra, a Cralssonnál C-Tronic néven futó készletet ugyanis 48 órára ingyen beszerelik. Ha nem nyerte el a kedves ügyfél tetszését a dízeleknél 20, a benzineseknél 10-30 százalékos erőnövekedés, akkor kiszerelik az autóból a vezérlőegységet.
A Brabusnál a CLK 270 CDI motorhoz tartozó erősítés 447 000 forintba kerül, amiért az eredeti 170 lóerős teljesítményből 205 lóerő lesz. A forgatónyomaték ezzel párhuzamosan 450 newtonméterre növekszik.
Ugyanez a motor az ML-ben 163 lóerősen készül a gyárban, a Cralssonnál az átalakítás után 190 lóerőt tud. Amiért bruttó 252 000 forintot kérnek el. De egy E 320 CDI teljesítményének növelése is csak 363 000 forintba kerül, ezért 80 newtonméterrel illetve 36 lóerővel lesz erősebb a motor.
Aki Brabus felnit szeretne autójára, mélyen a zsebébe kell nyúlnia, mivel a négy darab 17 colos Monoblock IV-es felni gumival 650 ezerbe kerül. A talán legszebb, többrészes Monoblock VI-os 20 colos méretben majd 2,5 milliót kóstál.
Ennél viszonylag kedvezményesebben lehet hozzájutni a Carlsson kiegészítőihez, mert a W211 E-osztály komplett átépítése 2 242 000 forintba kerül. Ezért a pénzért új első és hátsó lökhárítókat, hátsó spoilert, sportkipufogót, 8,5×18-as felniket és 245/40 ZR 18-as abroncsokat kap a vevő.
