



Az összkerekes változat megemelt hasmagasságával és egy-két látványelemmel hívja fel magára a figyelmet. A viszkókuplongos megoldásnak hála a Panda olyan terepen is elboldogul, ahol normál társai már nem , így ideális lehet könnyebb földutakon és keményebb időjárási körülmények között is.
Talán egyetlen komoly hátulütője a kis kapaszkodó Pandának, hogy az 1,2 literes 8 szelepes motor mindössze 60 lóerős, így nem éppen virgonc.
Másik új Pandánkat a Fiatokból már jól ismert 1, 3 literes Multijet dízelmotor hajtott, 70 lóerővel, és jóval nagyobb lendülettel. A dízelmotorral szerelt Panda könnyen megszerethető, bár alapáron még a négykerék-hajtású változatnál is drágább.
A két új Panda mellett a műsorban feltűnik a egy régebbi Panda is, méghozzá egy kiváló állapotban lévő Sergio Tacchini széria.
A Start autós magazin következő adása vasárnap délután 1 órakor, ismétlése következő csütörtökön éjjel látható a Viasat3 műsorán.
