Miután a városi méretű MG3 és MG ZS modellekben bemutatkozott, most az alsó-középkategória felső szélére pozicionált HS crossoverben is megjelenik az MG Motor Hybrid+ névre keresztelt full hibrid hajtáslánca, amit az tesz speciálissá, hogy villanymotorja erősebb, mint a benzinmotor, ezért az autó az üzemi szituációk nagyobb százalékában képes tisztán elektromos üzemben haladni.




Míg azonban a B-szegmensbe tartozó modellekben elegendőnek ítéltek egy 196 lóerős összteljesítményű konfigurációt, a HS esetében a rendszerteljesítményt 225 lóerőre emelték. Az akkumulátor ugyanaz az 1,82 kWh-ás darab, viszont belekerült a hajtásláncba a HS konnektoros hibridjében bemutatott, kétfokozatú sebességváltó.
A HS Hybrid+ Nagy-Britanniában, az MG Motor egykori hazájában és újkori európai bázisán már rendelhető, EU-s forgalmazásáról hírek nincsenek, de semmi okunk feltételezni, hogy ne kapnánk meg mi is a papíron 5,5 liter/100km fogyasztású modellt.
Az MG HS nem csak takarékos és tetszetős, de biztonságos is. Az Euro NCAP által végzett értékeléséről alább olvashatsz:



