635 lóerő: ez volt a csúcsteljesítménye annak a 6,0 literes W12-es turbómotornak, amely a közelmúltban bevezetett, új generációs plug-in hibrid modellszériák előtt a Bentley Speed modelleket hajtotta.




Ez még egy luxuskategóriás túraautó számára is tekintélyes teljesítmény, egy családi szabadidőjármű esetében pedig egyértelműen túlzás – kivéve, ha azt a családi szabadidőjárművet a Brabus veszi kezelésbe.
A Smart #5 zászlóshajó Brabus-féle tuningverziójának két villanymotorja összesen 475 kilowatt, azaz 646 lóerő csúcsteljesítményre képes. Ez alig marad el a Hyundai Ioniq 5 N 650 lóerős csúcsteljesítményétől, mint ahogy a gyorsulási érték (amott 3,4 mp) is csak picit gyengébb: a Smart a rajtautomatika aktiválásakor álló helyzetből 3,8 másodperc alatt lövi 100 km/órára az autót.
Nem kevésbé impozáns a 100 kWh kapacitású, 800 V-os lítium-nikkel-mangán-kobaltoxid (NMC) akkumulátor tölthetősége: 10%-ról 80%-ra nem egészen 18 percig tart eljutni, köszönhetően az akár 400 kW-os töltési teljesítménynek.
A hatótávolság eléri az 539 kilométert, ami ekkora teljesítmény mellett jól hangzik, annak fényében pedig különösen, hogy a Smart #5 legnagyobb hatótávolságú verziója sem tud többet 589 kilométernél (a más forrásokból olvasható 740 kilométer a kínai normák szerint végzett mérésekkel jön ki, ezért Európában még annyira sem hiteles, mint a WLTP-szabvány).
A 21 colos BRABUS Monoblock Z keréktárcsákkal, piros féknyergekkel és sportos kidolgozású utastérrel szerelt Smart #5 Brabus a központi érintőképernyő mellett az utas elé is tesz egy ugyanakkora, 13,0 colos, multimédiás kijelzőt; a zenei élményt a Sennheiser 1190 W-os, 20 hangszórós 7.1.4 Dolby Atmos térhangzású audiorendszere biztosítja.
A Smart #5 Brabus várhatóan még az év vége előtt megjelenik az európai piacokon.




