Tizenegyszer győzött a Mille Miglián az Alfa Romeo, ami a legtöbb, amit autógyártó valaha elért a közúti versenyen – mivel pedig az utolsó futamot 1957-ben szervezték meg, ez a rekord már így is marad.

40 fotó

Most a legelső, 1928-as diadal előtt tiszteleg a márka, méghozzá egy olyan limitált kiadással, amelynek nevét attól az itt győztes 6C 1500 Super Sport versenyautótól kölcsönözték, amely az új generációs Alfa Romeo modellek előfutáraként kulcsfontosságú szerepet játszott a márka fejlődésében.

Még csúcsabbak lesznek az Alfa Romeo csúcsmodelljei 6

Az új limitált széria, amelyben 275 Giulia Quadrifoglio Super Sport és 175 Stelvio Quadrifoglio Super Sport készül, egy kulcsfontosságú aprósággal különbözteti meg magát: a háromszögbe zárt négylevelű lóhere háttere száz éve fehér, de most először feketére változtatták.

Még csúcsabbak lesznek az Alfa Romeo csúcsmodelljei 7

A fekete a szénszálas alkatrészek széles körű alkalmazásában is megnyilvánul: a hűtőmaszk V elemén kívül a külső tükörházak, valamint (a Giulia esetében) opcióként a tetőlemez festetlen karbon kompozitból készül. A keréktárcsák ugyanúgy feketék, mint a féknyergek, és persze a karosszéria is fekete (kivéve, ha a vevő a pirosat vagy a fehéret preferálja – utóbbi csak a Giuliánál elérhető).

Még csúcsabbak lesznek az Alfa Romeo csúcsmodelljei 8

Az utastérben háromdimenziós piros karbon díszítőelemek köszöntenek a műszerfalon, a padlókonzolon és az ajtópaneleken; ez újdonság az Alfánál. A fejtámaszba pirossal a Super Sport logót, feketével pedig az autó sorszámát hímzik bele, a bőr/Alcantara kormánykereket fekete varrások és karbonbetétek díszítik.

Még csúcsabbak lesznek az Alfa Romeo csúcsmodelljei 9

A motor ugyanaz az 520 lóerős 2.9 V6-os, amivel a Giulia és Stelvio GTA modellekben is találkozhatunk; a nyomaték hatékony átvitelét mechanikus részlegesen önzáró differenciálmű segíti elő.

a videó a hirdetés után indul