Még meg sem jelent a hazai márkakereskedésekben az új generációs Škoda Fabia, a gyár máris elkezdte a csúcskivitel előkészítését. Ehhez egy patinás modellnevet húztak elő: a Monte Carlo először tizenegy éve jelent meg a Fabia palettáján, és azóta rendszeresen visszatérő csúcsmodellként szolgálja ki az igényes vevőket.

Már készül a Škoda Fabia sportos csúcsverziója  1
Már készül a Škoda Fabia sportos csúcsverziója  2

Már készül a Škoda Fabia sportos csúcsverziója 

Már készül a Škoda Fabia sportos csúcsverziója 

Már készül a Škoda Fabia sportos csúcsverziója  6
Már készül a Škoda Fabia sportos csúcsverziója  7
Már készül a Škoda Fabia sportos csúcsverziója  8
Fotó megosztása:

A lényeghez körme szakadtáig ragaszkodik a Škoda: ez pedig a Monte Carlo piros-fekete színvilága. Jelen esetben fekete hűtőmaszk és alsó lökhárító, fekete hátsó felirat és diffúzor, valamint fekete külső tükörházak, ablakkeretek, küszöbtoldatok és hátsó légterelő bontja meg a karosszéria pirosát. Ahogy a rajzokat elnézzük, a tető is fekete lesz, mint tizenegy éve mindig.

A nagyobb első légbeömlőkkel és a kerékdobokra rögzített Monte Carlo felirattal is kitűnő modell utasterében integrált fejtámaszos fekete üléseket, Monte Carlo emblémás, háromküllős sportkormányt, valamint az ajtó kartámaszokon és a műszerfalpanel alján karbonutánzat borítást találunk. Az üléseket és a műszerfalat, valamint a padlókonzolt és a kilincseket piros öltések díszítik, a kormánykereket, valamint a kézifék és a váltó karját fekete cérnával varrták.

Már készül a Škoda Fabia sportos csúcsverziója  9

A Fabia a harmadik lesz a jelenlegi Škoda-palettán, amely megkapja a Monte Carlo kivitelt: a Scala és a Kamiq egyaránt elérhető piros-feketében.

A Monte Carlót jobb híján sportosnak mondjuk, de valójában ez csak a látványra vonatkozik: sem speciális, nagy teljesítményű motor, sem áthangolt futómű nem jár hozzá, mint annak idején a Fabia RS-hez, ami tényleg egy sportos kisautó volt.