Miután az év elején piacra dobta a 4 méter alatti Nexon elektromos verzióját, az indiai Tata egy mérettel feljebb is villanymotoros crossovert tervez. Az új tanulmányautó az eredetileg 1991-ben bevezetett Sierra legújabb generációját vázolja.

Csupaüveg villanyautó Indiából 1
Csupaüveg villanyautó Indiából 2

Csupaüveg villanyautó Indiából

Csupaüveg villanyautó Indiából 11
Csupaüveg villanyautó Indiából 12
Csupaüveg villanyautó Indiából 13
Csupaüveg villanyautó Indiából 14
Csupaüveg villanyautó Indiából 15
Csupaüveg villanyautó Indiából 16
Csupaüveg villanyautó Indiából 17
Csupaüveg villanyautó Indiából 18
Fotó megosztása:

A vékony LED-es fényszórók és a csíkszerű hátsó lámpák elegáns megjelenést kölcsönöznek az autónak, a hatalmas üvegfelületek jóval hosszabbnak és tágasabbnak sejtetik, mint ami a méretei (4150 x 1820 x 1675 mm, tengelytáv: 2450 mm) alapján valószínűsíthető.

Csupaüveg villanyautó Indiából 19

Növények a műszerfalon, fapadló, szimmetrikus és minimalista műszerfal, kamera alapú külső tükrök

Az autót 1,2 literes benzin- és 1,5 literes dízelmotor mellett tisztán elektromos hajtáslánccal is fel fogják szerelni. Ahogy a hajtásláncok, az új fejlesztésű padlólemez is a Tata Altroz ferdehátúval közös. Ugyanez a villanymotor dolgozik egyébként a fent említett Nexon EV crossoverben is. Ennek 129LE, 245 Nm, 30 kWh és 300 kilométer a legfőbb paraméterei.

Csupaüveg villanyautó Indiából 20

B-oszlop nélküli, hátsó tolóajtós karosszéria

Vadonatúj padlólemezre, tisztán elektromos hajtáslánccal álmodta meg új koncepcióautóját a Tata. A szubkompakt Sierra látványos jószág. Nem valószínű, hogy Európába is eljutna az elektromos szabadidőjármű.

Csupaüveg villanyautó Indiából 21