Eddig egyetlen típus: a GT410 Sport árválkodott az Evora családfáján, most azonban megérkezett a kis testvér.

Legfontosabb ismertetőjegye, hogy 3000 fonttal (3,5%-kal) olcsóbb a Sport verziónál – így “mindössze” 82 900 angol fontba, azaz szűk 33 millió forintba kerül -, alapfelszereltsége ugyanakkor gazdagabb annál. Kapott például légkondicionálót, ami feltétlenül előny egy utcai autónál, a manőverezést tolatókamera segíti. Sőt, navigációs rendszer, nagy hifi, okostelefon-integrációé és DAB digitális rádió is került a kocsiba (ezeket a tételeket amúgy azóta suttyomban a GT410 Sportba is beszerelték, de eredetileg hiányoztak belőle). Javították az utastér hangszigetelését is, az ülések fűthetők, és tolatóradar is van.

Már nem spártai kínzóeszköz 1
Már nem spártai kínzóeszköz 2

Már nem spártai kínzóeszköz

Már nem spártai kínzóeszköz

Már nem spártai kínzóeszköz 10
Már nem spártai kínzóeszköz 11
Már nem spártai kínzóeszköz 12
Már nem spártai kínzóeszköz 13
Már nem spártai kínzóeszköz 14
Már nem spártai kínzóeszköz 15
Már nem spártai kínzóeszköz 16
Fotó megosztása:

Az ajtókra kartámasz és ajtózseb került, kibővült a karosszériaszínek választéka.

Módosították a lengéscsillapítókat is, ami kényelmesebbé teszi a rugózást – a gyár szerint azért még mindig stabil a pályán az autó. Négy évszakos Michelin Pilot Sport 4S abroncsokat szereltek fel, a motor felett pedig üvegezett burkolatot helyeztek el, így hátra is tudunk pillantani.

Maradtak az AP Racing fékek, az elöl 19, hátul 20 colos kerekek.

Már nem spártai kínzóeszköz 17