Ha azt hitted, a Suzuki Ignis (370 x 166 x 160 cm) apró, nézd meg a Suzuki S-Pressót: a négyajtós városi zsebterepjáró mindössze 357 cm hosszú és 152 cm széles, és mindehhez csupán 155 centi magas az Indiában fejlesztett, gyártott és forgalmazott autócska.

Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 1
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 2

Újabb törpeterepjáró a Suzukitól

Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 14
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 15
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 16
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 17
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 18
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 19
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 20
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 21
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 22
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 23
Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 24
Fotó megosztása:

Ilyen kis testben is elfér azonban némi játékosság: a fényszórók belső zugába ágyazott irányjelző kontúrjai a hűtőmaszk mintázatában ismétlődnek meg. Hátulról már korántsem ilyen izgalmas az autó.

A középkonzolt egyetlen hatalmas körként rajzolták meg, tisztelegve a modern Mini előtt, de azzal ellentétben itt hagyományos elrendezésű és kiosztású (digitális) műszeregységet és multimédiás rendszert találunk, az ablakemelő kapcsolókkal együtt.

Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 25

A karosszéria színére fényezett betétek feldobják a környezetet, a kormányon rádióvezérlő és telefonkihangosító kezelőszervek találhatók. Ezek mellett anakronisztikusnak hat a mechanikus fényszórómagasság-állító tárcsa és a manuális tükörállítás.

A motorházfedél nyitókallantyújának a bal oldali lábtérben is kimélyítették a helyét, ebből arra következtetünk, hogy az autót balkormányos piacokra is gyártani fogják. Mégse örüljünk, mert ilyenből Ázsiában is akad bőven – Kína, hogy mást ne említsünk.

Újabb törpeterepjáró a Suzukitól 26

Az S-Presso kizárólag egyliteres benzinmotorral kerül forgalomba, ötfokozatú kézi vagy robotizált sebességváltóval.