4302 méteres a Colorado államban lévő Pikes Peak hegy, mely a Sziklás-hegységben található és már egészen korán felismerték, hogy kell rá egy út. Ezért aztán egy coloradói üzletember, Spencer Penrose beleborított félmillió dollárt, hogy 1915-ben megépülhessen a Pikes Peak Highway. Ezen az úton a következő évben már hegyi versenyeket rendeztek, ahol autók és motorok is indultak a kanyargós úton. Az állami szervek csak 1936-ben vették át az út felügyeletét, de a verseny megmaradt és egyike az év legkiemelkedőbb autós eseményeinek.

156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 1
156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 2

156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt

156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 10
156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 11
156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 12
156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 13
156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 14
156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 15
156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 16
Fotó megosztása:

Kifejezetten erre az eseményre felkészített versenyautók mellett szériaautókkal is indulnak a Pikes Peaken, utóbbiak között állított be rekordot a Bentley 10 perc 18,488 másodperccel. A vállalat évfordulójára utaló 100-as rajtszámmal vágtak neki a 156 kanyarból álló, 20 kilométeres szakasznak. Már a rajtvonal is 2835 méteren van, a cél pedig 4298-on. A tengerszinthez képest itt már harmadával ritkább a levegő. Klein Dávid itt már visszafordulni is csak oxigénpalackkal merne.

156 kanyar, hegyen, 10 perc alatt 17

Rhys Millen tapasztalt pilóta, van a lábában már pár Pikes Peak-kör. A Bentley Bentaygával korábban 10 perc 49,9 másodperces időt futott. Sparco kagylóülések és bukócső került a Bentley Continental GT-be a pilóta biztonsága érdekében (hiszen veszélyes futam ez), a hajtáslánc maradt a gyári, tehát 635 lóerős, biturbó W12-es motor és összkerékhajtás.