Befutott a Toyota egyik legrégebbi és legnépszerűbb típusa, a Corolla 12. generációja, ráadásul rögtön három változatban. A japánok kompaktját már az újonnan fejlesztett TNGA platformra építik, akárcsak a C-HR-t vagy éppen a legfrissebb Priust. Ennek köszönhetően a karosszéria nagy számban tartalmaz alumíniumelemeket, valamint nagy szilárdságú acélt, a futóműve pedig elöl MacPherson, hátul multilink rendszerű lett, akár adaptív lengéscsillapítással.

Felzárkóztatták a kategóriatársakhoz a beltér minőségérzetét és a vezetői pozíciót, a műszerfalon is található már bőrborítás a magas felszereltségű példányok esetén. A kormány mögött lévő műszeregységben 7 colos kijelző található, a központi érintőképernyő 8 colos, de a klíma továbbra is különálló kezelőszerveket kapott. A feláras hifit pedig a JBL szállítja, rendelhető továbbá szélvédőre vetítő Head-up Display. Az ötajtós változatnál 6 centiméterrel hosszabb a Touring Sports tengelytávja, a csomagtartója alapesetben is 598 literes.

Trióval támad az új Toyota Corolla 2

A négyajtóshoz elérhető lesz a hagyományos, szívó 1,6 literes, négyhengeres motor, mely 132 lóerőt teljesít, mellé pedig 159 Nm nyomatéka van 4400-as fordulattól. Ez álló helyzetből 9,7 másodperc alatt gyorsítja 100-ra a szedánt, a végsebessége 200 km/óra. A feljebb pozicionált ötajtósban és kombiban az 1,2 literes, turbós lesz a belépőmotor, mely 116 lovas és 185 Nm nyomatéka van. Most először kétféle hibrid hajtást is kínálnak az autóhoz.

Trióval támad az új Toyota Corolla 3

Az 1,8 literes hibrid benzinmotorja 122 lovas és 142 Nm nyomatékú, ami mellé csatlakozik az elektromotor 72 lóereje és 163 Nm nyomatéka. Az ötajtóst ez 10,9 másodperc alatt gyorsítja (a kombit 2 tizeddel lassabban) 100-ra, a végsebesség minden esetben 180 km/óra. Ez a változat könnyebb, lítiumion-akkumulátort kap. Ezzel szemben az erősebbik hibridben 2 literes, négyhengeres motor lakik 180 lóerővel és 190 Nm nyomatékkal, ehhez jön hozzá az elektromotor 202 Nm nyomatéka. Ez természetesen fürgébb is, itt 7,9, illetve 8,1 másodperc a gyorsulási adat, utóbbi a kombi változaté. Akár 115 km/óráig képes elektromosan suhanni, de végsebessége a gyengébbikhez hasonlóan 180 km/óra.

Trióval támad az új Toyota Corolla 4