A crossoverek emelt hasmagasságát kombinálja a szedánok formátumával és a konferenciabuszok rafinált belső terével a Nissan IMs.

A szokásosnál nagyobb magasság a padló alatt elhelyezett akkumulátorok miatt van: a 115 kWh kapacitású akkucsomag tengelyenként egy-egy villanymotort hajt meg. Az összteljesítmény 483 LE, a maximális forgatónyomaték 800 Nm. Egy feltöltéssel akár 610 kilométert tud megtenni az autó.

Limuzin azoknak, akik terepjárót szeretnének 2
A sík padlónak köszönhetően a belsőépítészek szabadjára engedhették fantáziájukat. Hátul háromszemélyes üléspad található, amely azonban átalakítható egy egyszemélyes, rendkívül kényelmes ülőalkalmatossággá.

Limuzin azoknak, akik terepjárót szeretnének 3

Mivel nincs padlókonzol, az első üléseket forgathatóra tervezték, így ha akarjuk, meghitt beszélgető kuckóként is szolgálhat az IMs. A hátul középen ülő utas ilyenkor is, vagy akár menet közben is, robot- vagy hagyományos üzemmódban egyaránt igénybe veheti az autó intelligens csatlakozási megoldásait.

Limuzin azoknak, akik terepjárót szeretnének 4

A kezelőfelület grafikus, a műszerfalon négy monitor található, a vezető előtti fő műszeregység több rétegben tálalja az információkat. A sofőr arckifejezését és testtartását kamerák és érzékelők figyelik; az autó kézi és automata üzemben is megáll, ha a vezető nincs a jármű irányítására alkalmas állapotban. Autonóm üzemben egyébként behúzza visszapillantó kameráit az autó, első és hátsó lámpái pedig kéken villognak, jelezve, hogy nem ember vezeti a járművet.

Limuzin azoknak, akik terepjárót szeretnének 5