



Lelke egy kézzel épített, 5,2 literes, kompresszoros alumíniummotor, amelybe kovácsolt hajtókarokat, tökéletesített hűtő- és kenőcsatornákat építettek. A kompresszor 2,65 literes, az olajteknő szerkezeti elemként merevíti a blokkot.
Az autó hűtőnyílása nem öncélúan tátong: a hatalmas torok a GT350-nél 50 százalékkal több hűtőlevegőt nyel be.
A váltó a kategóriában (az USA-ban pedig pláne) szokatlan duplakuplungos egység, amely kevesebb mint egy tizedmásodperc alatt kapcsol. Az egység normál, esős, valamint háromféle sport (sport, gyorsulás, versenypálya) üzemmódot kínál, az autóhoz rajtautomatika és a hátsó kerekek bemelegítésére (és füst fejlesztésére) szolgáló line-lock funkció is jár.
Opcióként akár szénszálas keréktárcsák, állítható hátsó karbonszárny vagy extra tapadós Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsok is kérhetők. A hatdugattyús Brembók a legnagyobbak, amit amerikai sportkupéra valaha szereltek, súrlódó felületük 20 százalékkal nagyobb, mint a GT350-é.
A hátsó ülést ballasztnak tekintették, és kidobták, viszont rendelhető 12 hangszórós audiofil hifi a kocsihoz, amivel oda a tömegmegtakarítás.





