Láthattunk már McLaren Sennát a legkülönfélébb formátumokban, de az első szériapéldányt most szállították le tulajdonosának, aki meglehetősen egyedi autót rendelt magának. A 001-es alvázszámú darab nem csupán azért érhet később jóval többet, mint az utána következők, mert korai darab, hanem azért is, mert a McLaren egyedi építésekkel foglalkozó, MSO részlege készítette el.

Már a fényezés is különleges, hiszen a tükröződésekre hajazó mintázatot Anniversary White és Aurora Blue árnyalatokkal oldották meg. A szárnyak oldalán különleges plakett kapott helyet, ahogyan a karbon ajtók élén is hangúlyozzák, hogy ez a 001-es példány, valamint Ayrton Senna szignója is felkerült rá. A féknyergek Burton Blue fényezést kaptak, a felnik központi anyája Vulcano Red lett. Csak az autó fényezésére 600 órát szántak a McLaren-nél és ez az olyan részletekből is látszik, mint az interlagosi versenypálya vonalvezetése az autó orrán.

Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 1
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 2

Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy!

Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy!

Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 13
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 14
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 15
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 16
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 17
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 18
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 19
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 20
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 21
Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 22
Fotó megosztása:

Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 23

Jelen esetben a vevő kiléte sem titok, az autót a McLaren-rajongó és -gyűjtő angol üzletember, David Kyte vette át a márka főhadiszállásán, Wokingban. A kulcsokat ráadásul maga a vezérigazgató, Mike Flewitt adta át a tulajdonosnak. Az ünnepélyes átadás után ráadásul nem egy raktárban porosodik az autó, hanem David további három Senna, valamint egy 720S és egy 600LT társaságában közel 1400 kilométeres túrára indult Franciaországba.

A cél a Marseille közelében található Paul Ricard versenypálya, ahol vezetéstechnikai tréningen vesz részt, hogy megfelelően tudja kezelni a 800 lóerős szupersportkocsit.

Leszállították az első McLaren Sennát. Nem is akárhogy! 25