A kevésbé vérmesebb változatok után a Mercedes-Benz C-osztályának legerősebb modelljei is frissültek. A Mercedes-AMG C 63-asok minden verziója megkapta az átrajzolt lökhárítókat, a hangsúlyosabb, függőlegesen osztott Panamericana rácsos hűtőmaszkot, valamint az új rajzolatú, okos LED-es fényszórókat. A legerősebb modellek továbbra is elérhetőek mind a négy karosszériaváltozatban, így aki C 63-ast szeretne, az választhat a limuzin és a kombi, valamint a kupé és a kabrió modellek között.

Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 1
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 2

Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család

Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család

Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 17
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 18
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 19
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 20
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 21
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 22
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 23
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 24
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 25
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 26
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 27
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 28
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 29
Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 30
Fotó megosztása:

Az igazi változások azonban a lemezek alatt történtek. Finomhangolták a C 63-as egész hajtásrendszerét, így például a menetstabilizáló rendszer négy különféle módba állítható a bolondbiztostól egészen a rakoncátlanig. Ezzel együtt megérkezett a nyomatékvektorálás, hogy az eddigieknél is jobban kanyarodjon a bitang Merci.

Az AMG GT 4-ajtós változatából emelték át a kormányon található digitális kijelzőket és kapcsolókat, mellyel a vezető összesen hat különböző karakterből választhat. Akad rajta csúszós útra és versenypályára felkészített mód is a megszokott komfort és sport beállítások mellett. Ezzel együtt ide is megérkezett a kormánykerékre a két érintőpad, melyek közül az egyikkel a digitális műszeregységet, a másikkal a Command Online fedélzeti rendszert lehet kezelni.

A szélvédőre vetítő Head-up Display a megszokott sebesség, fordulatszám és navigációs adatokon túl olyan információkat is megjeleníthet, mint a versenypályán optimális fékezési pontok és köridők. Ha pedig valakinek már sok lenne a sportolásból, akkor választhatja az Energizing funkciót, amiben a klímát, az ülés szellőztetését vagy fűtését, valamint a hangulatvilágítást és a zenét is nyugtatóbbra állítja az autó.

Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 31

Minden Mercedes-AMG C 63-asban ugyanaz a 4 literes, biturbó V8-as motor dolgozik, amihez 9 fokozatú duplakuplungos automataváltó és önzáró differenciálmű jár. Persze kivétel nélkül minden modell hátsókerék-hajtású – ellentétben az alacsonyabb teljesítményű C 43-as modellekkel. A gyengébb változatok teljesítménye 476 lóerő, nyomatékuk 650 Nm, az erősebb C 63 S-ek 510 lóerősek és 700 Nm nyomatékuk van. Előbbiek 4 másodperc alatt futják a 100-as sprintet, utóbbi egy tizeddel gyorsabb.

Alaphelyzetben 250 km/órás sebességnél elektronikusan korlátozzák a száguldást, de felár ellenében a négyajtós és a kupé 290, a kombi és a kabrió 280 km/órás sebességre képes. A V8-as turbómotor hangjáról hozzá passzoló halkítható és hangosítható kupufogórendszer gondoskodik.

Okosabb lett a Mercedes-AMG C 63 család 32