A BMW még kora tavasszal mutatta be az X4 terepkupé második generációját. Az autó nagyobb lett: 81 mm-rel hosszabb, 37 mm-rel szélesebb, 3-mal alacsonyabb; a tengelytáv 54 mm-rel nőtt (4752 x 1918 x 1621 mm; 2864 mm). Ez jobb helykínálatot eredményez – a csomagtartó 500 helyett 525 lóerős, a hátsó ülés három részre osztva dönthető – ugyanakkor a vadonatúj padlólemeznek köszönhetően akár fél mázsával csökkent a tömege, a közegellenállási együttható 0,30, aminél senki nem tud jobbat a szegmensben.

Elvileg három benzin- és négy dízelmotor szerepel a palettán. A két- és háromliteres erőforrások a benzines oldalon 184-360 lóerősek, a dízelek 190-326 lóerőt tudnak.

Javult a hangszigetelés, és főleg a szolgáltatások köre: háromzónás klíma, állítható dőlésszögű hátsó ülések, egyedi igények szerint kivitelezés, szellőztetett ülések és kijelzős kulcs szerepel az opciós listán.

51 fotó
16 fotó
47 fotó
17 fotó
14 fotó
16 fotó
11 fotó
42 fotó

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 41

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 42