A BMW még kora tavasszal mutatta be az X4 terepkupé második generációját. Az autó nagyobb lett: 81 mm-rel hosszabb, 37 mm-rel szélesebb, 3-mal alacsonyabb; a tengelytáv 54 mm-rel nőtt (4752 x 1918 x 1621 mm; 2864 mm). Ez jobb helykínálatot eredményez – a csomagtartó 500 helyett 525 lóerős, a hátsó ülés három részre osztva dönthető – ugyanakkor a vadonatúj padlólemeznek köszönhetően akár fél mázsával csökkent a tömege, a közegellenállási együttható 0,30, aminél senki nem tud jobbat a szegmensben.

Elvileg három benzin- és négy dízelmotor szerepel a palettán. A két- és háromliteres erőforrások a benzines oldalon 184-360 lóerősek, a dízelek 190-326 lóerőt tudnak.

Javult a hangszigetelés, és főleg a szolgáltatások köre: háromzónás klíma, állítható dőlésszögű hátsó ülések, egyedi igények szerint kivitelezés, szellőztetett ülések és kijelzős kulcs szerepel az opciós listán.

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 1

Ebben a galériában a BMW X4 xDrive 30i modellről találsz külső fotókat

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 2

Külső részletfotókon ugyanaz a modell...

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 3

A BMW xDrive 40d a dízelkínálat csúcsa.

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 4

Részletfotókon a 326 lóerős dízel

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 5

Nagyobb, jobban variálható a csomagtartó

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 6

Minden testre szabható, erős a multimédia is

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 7

Testre szabható, digitális műszeregység

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 8

Ismerős stílus, új kivitelben

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 9

Több mint kétszáz új fotón a vadonatúj BMW X4 10