Sergio Pininfarina 1954-ben épített karosszériát a Jaguar aktuális vadállatához, az XK120 roadsterhez. Az XK120 SE (Special Edition) modellvariánsra épülő kivitelből egyetlen példány készült, az Amerikában élő, osztrák származású luxusautó-importőr, Max Hoffman megrendelésére. A kocsit 1955-ben a Genfi Autószalonon kiállították, majd tulajdonosához került, további sorsa viszont feledésbe merült. 1978-ban bukkant fel újra a kocsi, ekkor egy német vásárló hazahozta Európába, azzal a szándékkal, hogy felújítsa, ám erre végül nem került sor.

Így nézett ki eredetileg az autó.

Tőle került az autó a veterán gépkocsi felújítására szakosodott brit Classic Motor Cars vállalkozáshoz, akik teljes titokban, két éven át dolgoztak a világ legritkább Jaguarján (mármint holtversenyben legritkább, mert szintén egyetlen példány készült az 1951-es Beutler Supersport Roadsterből). A legutolsó csavarig restaurált sportautót augusztus 20-án leplezik le a kaliforniai Pebble Beach veteránautó-kiállításon; a CMC szakemberei szerint „elámul majd a világ attól, amit látnak”.

Az XK120 a Jaguar első sportautója volt a világháború után; 1948 és 1954 között több mint 12 ezer példány készült belőle. A kőrisfa vázra rögzített alumíniumkarosszériás autót 3,4 literes, soros hathengeres motorral szerelték, teljesítménye 162–223 lóerő között változott; a modell nevéhez számos sebességi rekord fűződik.