Minden idők legmodernebb Peugeot-jaként emlegeti új generációs kompakt utazógépét a gyár. A legtöbb esetben ezt erős túlzásnak neveznénk, ám annak fényében, hogy Európában jelenleg nincs felkapottabb szegmens a kompakt szabadidőjáművénél, valamint hogy a Peugeot felsőbb kategóriás modelljei felett már kezd eljárni az idő, mégis csak helyénvalónak tűnhet az állítás. A hivatalosan majd szeptemberben bemutatkozó, és még az idén piacra kerülő Peugeot 3008 elsőként kapta meg például a márka új generációs i-Cockpit Amplify rendszerét. Ez gyors elérésű kényelmi funkciókkal egészíti ki azt az új műszeregység-koncepciót, amelyről itt írtunk részletesen. Az Amplify segítségével egyetlen gombnyomással aktiválhatók olyan funkciók, mint a változó intenzitású belső világítás, a több fokozatú masszázsülés, a háttérzene, vagy az illatosító.




Az előd csomagtartója a maga 430 literjével a modell egyik Achilles-sarka volt. Az új generációnál ezt 520 literre korrigálták, ami már tisztességes érték. A padló továbbra is két szinten helyezhető be, az anyósülés támláját előre buktatva akár 3 méteres tárgyak is szállíthatók a kocsiban. A maximális raktérkapacitás 1580 liter. A nagyobb, tágasabb autó persze könnyebb is lett, ahogy azt a legújabb trendek diktálják: átlagosan 100 kilót spóroltak meg a mérnökök az elődmodellhez képest, amiben az alumínium borítóelemek ugyanúgy szerepet játszanak, mint az ultra nagy szilárdságú acélok használata.
Elkészült minden idők legjobb Peugeot-ja
Peugeot 3008
Dicsőségesen tér vissza a Peugeot alulértékelt szabadidőjárműve. A 3008 mindent megkapott, amit ma a gyár adhat, és ennek csak egy része szól az autóról.
30 fotó


