Az Arctic Trucks, ahogy neve is mutatja, extrém terepviszonyokra felkészített offroad járművek specialistája, az Isuzu meg hát az Isuzu, japán haszonjármű-gyártó, amely nem mellesleg annak idején az elsők között épített crossovert: az annak idején olyan rettentően formabontó Opel Frontera leánykori nevén Isuzu Amigóként látta meg a napvilágot. Az Isuzu D-Maxot a Vezess többször is tesztelte, de egyszer sem ilyen kívánatos kivitelben: az Arctic Trucks első utcai átépítése pont eltalálja azt a mértéket, amikor már izgalomba jön az ember, de félóra használat után (vélhetőleg) nem fog csalódott undorral hátat fordítani az utcára alkalmatlan terepsport-autónak.



A kétféle felépítménnyel (nyújtott vagy duplafülkés) kérhető haszonszörny megjelenését különböző kiegészítők dobják fel; a funkcionalitást zárható platófedél vagy három méretben kapható offroad fényszóróegység fokozza.
Monster Truck, gyárilag
Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35
Nem kell más, mint egy értő kézzel lecserélt futómű, és szorgos dolgozóból máris rettenthetetlen harcos válik.
4 fotó
