Semmi értelme nem volt külön modellként kezelni a Caymant és a Boxstert, ezért a Porsche már a most esedékes ráncfelvarrásnál közös kódszámot adott a két típusnak, így született meg a 718. A vászontetős kiadással a Vezess munkatársa már szerelembe is esett, most pedig hivatalosan is megérkezett a 718 kupé változata. A legfontosabb újdonság értelemszerűen a négyhengeres turbómotor, amely már a Boxsterben remekül vizsgázott. Kétliteres kiadásban 300, 2,5 literrel (a nagyobbik motor bónuszként változó szelepvezérlést és megkerülőszelepet is kapott) 350 lóerőt ad le a blokk, nyomatékuk 380, illetve 420 Nm, ami minden jóval (Sports Chrono csomag, PDK váltó) felszereltve 4,7, illetve 4,2 másodperces sprintet tesz lehetővé, a végsebesség 275, illetve 285 km/óra.




Az utastérben lecserélték a műszerfal felső részét, beleértve a légbeömlőket, új a kormánykerék, széria a PCM komunikációs rendszer, amelyhez opcióként egy sor alkalmazás, felhasználás és funkció kérhető . Az új generációs 718 Cayman és 718 Cayman S már rendelhető, az első autók szeptemberben gurulnak ki a gyár kapuján.
Porsche 718 néven újult meg a Cayman
Előzetesen már tavaly megismerhettük a Porsche 718-ast, most azonban hivatalosan is itt a Cayman régi-új utódja.
8 fotó
a videó a hirdetés után indul
