310-381 lóerős kompakt sportmodellek után papíron nem nagy szám a Porsche két új motorja. Élőben meg igen
310-381 lóerős kompakt sportmodellek után papíron nem nagy szám a Porsche két új motorja. Élőben meg igen
Fotó megosztása:
7:58-ról 7 perc 42 másodpercre javult a Nürburgring északi körén mért idő a Boxster S leggyorsabb változatán mérve. Ez óriási különbség
7:58-ról 7 perc 42 másodpercre javult a Nürburgring északi körén mért idő a Boxster S leggyorsabb változatán mérve. Ez óriási különbség
Fotó megosztása:
PDK duplakuplungos automata váltóval 4,7 és 4,2 mp a gyorsulás 100-ra, nyomatékból 380 illetve 420 newtonmétert ad le a 300 lóerős kétliteres és a 350 lóerős 2,5 literes motor
PDK duplakuplungos automata váltóval 4,7 és 4,2 mp a gyorsulás 100-ra, nyomatékból 380 illetve 420 newtonmétert ad le a 300 lóerős kétliteres és a 350 lóerős 2,5 literes motor
Fotó megosztása:
Egy katonai reptéren is vezettük az autókat. 250-re hiba lett volna közúton felgyorsulni
Egy katonai reptéren is vezettük az autókat. 250-re hiba lett volna közúton felgyorsulni
Fotó megosztása:
Kézi kapcsolásúba nem sikerült bejutni, de gyártanak ilyet
Kézi kapcsolásúba nem sikerült bejutni, de gyártanak ilyet
Fotó megosztása:
Ha nem volna a Macan, a női-Porsche titulus a Boxsteré lehetne. A tulajdonosok között magas a hölgyek aránya
Ha nem volna a Macan, a női-Porsche titulus a Boxsteré lehetne. A tulajdonosok között magas a hölgyek aránya
Fotó megosztása:
9 mp a tetőnyitás ideje
9 mp a tetőnyitás ideje
Fotó megosztása:
Több mint két évtizedig, 1995 óta készült a Boxster nagyobb hengerűrtartalmú hathengeres szívómotorral
Több mint két évtizedig, 1995 óta készült a Boxster nagyobb hengerűrtartalmú hathengeres szívómotorral
Fotó megosztása:
Jó benne, hogy nem kell megállni a tetőnyitáshoz
Jó benne, hogy nem kell megállni a tetőnyitáshoz
Fotó megosztása:
A flottafogyasztás-csökkentési előírások kikényszerítették a szabványos mérésben takarékosabb, kisebb hengerűrtartalmú, feltöltött négyhengeres használatát
A flottafogyasztás-csökkentési előírások kikényszerítették a szabványos mérésben takarékosabb, kisebb hengerűrtartalmú, feltöltött négyhengeres használatát
Fotó megosztása:
150 literes az első, 125 a hátsó csomagtartó
150 literes az első, 125 a hátsó csomagtartó
Fotó megosztása:
Mély az üléshelyzet, függőleges a kormány. Újdonság a sok gomb és kapcsoló a volánon, korábban a Porsche nagyon ellenük volt
Mély az üléshelyzet, függőleges a kormány. Újdonság a sok gomb és kapcsoló a volánon, korábban a Porsche nagyon ellenük volt
Fotó megosztása:
Nem kötelező a sok kapcsoló a sportkormányra
Nem kötelező a sok kapcsoló a sportkormányra
Fotó megosztása:
Bal kézzel indíthatók a Porschék, erre csak a régebben nem figyeltek oda egy-egy orrmotoros modellnél
Bal kézzel indíthatók a Porschék, erre csak a régebben nem figyeltek oda egy-egy orrmotoros modellnél
Fotó megosztása:
A legelső téglalappal állítható az ülőlap hossza, a kicsikkel az oldaltámaszok erőssége, a kerekkel a deráktámasz helyzete szabályozható. A nagy kapcsolókkal mozog előre-hátra az ülés és dől a támla
A legelső téglalappal állítható az ülőlap hossza, a kicsikkel az oldaltámaszok erőssége, a kerekkel a deráktámasz helyzete szabályozható. A nagy kapcsolókkal mozog előre-hátra az ülés és dől a támla
Fotó megosztása:
Az adaptív lengéscsillapítás mostantól sportváltozatban is megrendelhető. A kipufogó jóval hangosab lesz a gombot megnyomva. Középen a tetőmozgatás kapcsolói
Az adaptív lengéscsillapítás mostantól sportváltozatban is megrendelhető. A kipufogó jóval hangosab lesz a gombot megnyomva. Középen a tetőmozgatás kapcsolói
Fotó megosztása:
Okostelefon-integrációban a széria Porsche Communication Management révén az autó behozta a lemaradást
Okostelefon-integrációban a széria Porsche Communication Management révén az autó behozta a lemaradást
Fotó megosztása:
Nem kell sokat törni a fejünket, melyik kezelőszerv és kapcsoló mire szolgál
Nem kell sokat törni a fejünket, melyik kezelőszerv és kapcsoló mire szolgál
Fotó megosztása:
1958-tól aratott a versenypályákon a névadó 718. A 718 Boxster az előd tiszteletére viseli ezt a nevet
1958-tól aratott a versenypályákon a névadó 718. A 718 Boxster az előd tiszteletére viseli ezt a nevet
Fotó megosztása:
Szicíliában kétszer is nyert a Targa Florio közúti versenyen
Szicíliában kétszer is nyert a Targa Florio közúti versenyen
Fotó megosztása:
142 lóerős az 1,6-os szívómotor
142 lóerős az 1,6-os szívómotor
Fotó megosztása:
Nagyjából felbecsülhetetlen értékű a 718-as. Ára akkor lenne, ha számottevő mennyiségben volnának belőle eladók
Nagyjából felbecsülhetetlen értékű a 718-as. Ára akkor lenne, ha számottevő mennyiségben volnának belőle eladók
Fotó megosztása:
Dobfék sejlik fel a felnik mögött
Dobfék sejlik fel a felnik mögött
Fotó megosztása:
Léghűtéses a négyhengeres, szívó bokszermotor
Léghűtéses a négyhengeres, szívó bokszermotor
Fotó megosztása:
Istenkísértés gyorsan menni vele
Istenkísértés gyorsan menni vele
Fotó megosztása:
Versenytempóban, a korabeli fékekkel és gumikkal a halált hergelte itt a vezető
Versenytempóban, a korabeli fékekkel és gumikkal a halált hergelte itt a vezető
Fotó megosztása:
Ő Jan Roth, a 718 programigazgatója, tehát a fejlesztési vezető
Ő Jan Roth, a 718 programigazgatója, tehát a fejlesztési vezető
Fotó megosztása:
100 Nm-rel nagyobb a belépőmodell nyomatéka a turbósítással
100 Nm-rel nagyobb a belépőmodell nyomatéka a turbósítással
Fotó megosztása:
Matthias Hofstetter, a 911 és a 718 hajtáslánc-fejlesztésének vezetője a hűtőrendszerről mesél a kollégáknak. Az első Audi RS4 381 lóerős turbómotorját fejlesztette, majd átment a Porschéhez, ahol az első nagyobb munkája a Cayenne Turbo volt motorfejlesztőként. Szerinte 70 litert azért nem fogyaszt, mert annyit az üzemanyagszivattyúk sem préselnének át
Matthias Hofstetter, a 911 és a 718 hajtáslánc-fejlesztésének vezetője a hűtőrendszerről mesél a kollégáknak. Az első Audi RS4 381 lóerős turbómotorját fejlesztette, majd átment a Porschéhez, ahol az első nagyobb munkája a Cayenne Turbo volt motorfejlesztőként. Szerinte 70 litert azért nem fogyaszt, mert annyit az üzemanyagszivattyúk sem préselnének át
Fotó megosztása:
A vízszsintes rovátkák a turbófeltöltő állítható szögű lapátjai. Benzines szívómotorban egyedül a 911 Turbo kínál hasonlót, mint most a 2,5 literes 718 Boxster S
A vízszsintes rovátkák a turbófeltöltő állítható szögű lapátjai. Benzines szívómotorban egyedül a 911 Turbo kínál hasonlót, mint most a 2,5 literes 718 Boxster S
Fotó megosztása:
980 Celsius-fokos kipufogógázt simán el kell viselniük, 1250-re méretezték a változó lapátgeometriájú turbót
980 Celsius-fokos kipufogógázt simán el kell viselniük, 1250-re méretezték a változó lapátgeometriájú turbót
Fotó megosztása:
Nagy a család: VW AG, tehát részvénytársaság és Audi feliratok láthatók a hétfokozatú, duplakuplungos automata váltó öntvényén
Nagy a család: VW AG, tehát részvénytársaság és Audi feliratok láthatók a hétfokozatú, duplakuplungos automata váltó öntvényén
Fotó megosztása:
Ez Mafre város főtere, Lisszabonhoz közel
Ez Mafre város főtere, Lisszabonhoz közel
Fotó megosztása:
Ha nem is a világ, de Európa egyik vége itt van
Ha nem is a világ, de Európa egyik vége itt van
Fotó megosztása:
Európa legnyugatibb pontja - hirdeti az emléktábla
Európa legnyugatibb pontja - hirdeti az emléktábla
Fotó megosztása:
Szép látvánnyal fogadja Európa az Atlanti-óceán felől érkezőket
Szép látvánnyal fogadja Európa az Atlanti-óceán felől érkezőket
Fotó megosztása:
Portugáliában vezettük az autót, a Cabo de Roca Európa legnyugatib pontja
Portugáliában vezettük az autót, a Cabo de Roca Európa legnyugatib pontja
Fotó megosztása: