A videókat itt nézheted meg.

Nem nehéz megkülönböztetni a TTS-t a mezei TT-től: matt ezüst alumínium árnyalatú elemek, matt fekete betétek, kiterjesztett aerodinamikai elemek, robusztus küszöbök, szélesebb diffúzor, négycsöves kipufogó rendszer és a hátsó lámpák alatt elhelyezett légkivezető nyílások teszik harciassá és látványossá, valamint hatékonnyá az új csúcsmodellt.

Szűken kiosztott alsó fokozatokkal és szélesre vett hetedik sebességgel rendelkezik az az új DSG váltó, amely dinamikussá, egyszersmind takarékossá teszi az autót.

A 2,0 literes turbómotor legnagyobb teljesítménye 306 lóerő, a nyomatéki csúcs 400 Nm. A kupé 4,5, a roadster 4,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra – ez pont egy tizeddel fürgébb, mint az előző generáció volt. A végsebesség lehetne több 250-nél, de az Audi ott megálljt parancsol a mókának.

Alapfelszerelés az összkerékhajtás és az adaptív lengéscsillapítás. A kormánymű progresszív, a hátsó futómű négylengőkaros. Két új karosszériaszín (egy kék és egy narancs), a virtuális műszerfalba integrált sportmenü, akár 20 colos felnik kérhetők az autóhoz.

A TTS-ből limitált Competition modell is készül: ez LED-es fényszórókat, Audi-gyűrűkkel díszített oldalsó küszöböket, sötétített üvegeket (a kupén), fix hátsó szárnyat, piros féknyergeket, 20 colos, fényes fekete keréktárcsákat és egyéb fényes fekete díszítőelemeket kínál. A Competition verzió fehér, piros és fekete színben rendelhető.

Bőrkárpitból kétféle választható: az egyik piros bőr szürke öltésekkel, a másik ébenfekete piros varrással. A sportkormányt Alcantara borítja, a beltéri dekorelemek egy része karbon.

Három tízperces videón csodálhatod meg az új Audi TTS-t.

https://www.vezess.hu/hirek/2019/01/10/audi-tts-2019-video/