Aki kihagy egy-egy olajszervizt, szerencsés esetben csak az olajfogyasztás megugrásával fizet hanyagságáért. Rosszabb esetben motorfelújítással vagy cserével
Közös nyomócsöves dízeleknél múlik sok azon, mennyire képes az üzemanyagszűrő távol tartani az injektoroktól a gázolajban lévő szennyeződést
Ezt a dízel III-as Focust állandóan hidegen taposták, buherálták a hűtését, így is kibírt 100 000 kilométert. Nem lesz olcsó megjavítani a károsodott motort
Aki 10-20 éve egy adott márka autóit szereli, sokkal könnyebben orvosolja a máshol meg nem oldott bajokat. A márkaszervizek típusismeretével és a gyári támogatással nemigen tud versenyezni egy maszek műhely
12 fotó
A Nemzeti Közlekedési Hatóság közleménye szerint az alkalmazás célja, hogy az autósok könnyen és kényelmesen megtalálják a hivatalos engedéllyel rendelkező cégeket, elkerülve a megbízhatatlan szolgáltatókat. Hazánkban jelenleg körülbelül 13 ezer bejelentett járműjavító működik, a nem legálisan tevékenykedők számát viszont nehéz megbecsülni.

A szervizek tevékenységét minden esetben be kell jelenteni a közlekedési hatóságnál, amely megvizsgálja, hogy megfelelnek-e minden, a vonatkozó jogszabályban rögzített előírásnak. Így a Nemzeti Közlekedési Hatóság nyilvántartásában szereplő járműfenntartók “birtokában vannak azon személyi és tárgyi feltételeknek, amelyek alkalmassá teszik őket arra, hogy a gépjárművek teljes körű, szakszerű javítását elvégezzék”.
 
Az adatbázis frissítése folyamatos, a járműfenntartók nevére, fő tevékenységi körére, valamint címére történő keresés is lehetséges, a cég- vagy adatváltozás-bejelentés, illetve a megszűnés tényének feltüntetése mellett.