Már idén 70 000 darab Vitara európai értékesítésével számol a Suzuki, írja az Automotive News Europe. Ez azt jelentené, hogy a cég ranglistájának élén az új fejlesztésű szabadidőjármű venné át a Swift helyét: az eladásokat hagyományosan vezető kisautóból tavaly kevés híján 50 000 darabot adott el a Suzuki Európa-szerte.
A kategóriája legkönnyebb (1075 kg) képviselőjeként színre lépő Vitara 4175 mm hosszával a Fiat 500X, a Renault Captur, a Peugeot 2008 és az Opel Mokka ellenében kell, hogy teljesítsen. Összehasonlításként: a Mokkából tavaly 127, a 2008-ból 135, a Capturből 165 ezer példányt adtak el a tavalyi évben. 
Az új magyar Suzuki, a harmadik generációs Vitara
Mokány kis autó, de van valami nagyon fura az arányaiban. Nem harmonikus, nem szép, de szerethető
2,5 méter a tengelytáv, négy felnőtt számára meglepően tágas
18,5 centis hasmagasságával nem ijed meg a földutaktól
A Volkswagenre/Audira való hasonlítani akarásban odáig mentek a márkák, hogy a Vitara fényszóró-hűtőmaszk vonala pont olyan, mint az új Dacia Logané, Sanderóé
41 fotó
Erőteljesnek néz ki, de a benzines szívómotor nagyon gyenge kis fordulaton, szembeszélben, emelkedőn pedig pörgetve is csak szenved a nagy homlokfelülettel és a bő 12 mázsával

Erőteljesnek néz ki, de a benzines szívómotor nagyon gyenge kis fordulaton, szembeszélben, emelkedőn pedig pörgetve is csak szenved a nagy homlokfelülettel és a bő 12 mázsával

A Suzuki a 2013-as 200 ezerről 2017-re évi 300 000 darabra szeretné növelni európai eladásait, amiben kulcsfontosságú szerepet szánnak a Vitarának.