A vesék ezen a BMW-n csak dizájnelemek, a levegő nem rajtuk keresztül, hanem alattuk áramlik a villanymotor és az akkuk hűtőrendszerére
Elöl 131 lóerős villanymotor, hátul 231 lovas benzinmotor dobja össze a 362 lóerős rendszerteljesítményt
Az alaktényező 0,26, ami szokatlanul jó egy sportautónál (Audi R8: 0,35)
Széles és lapos, hátul izmosabbnak hat: klasszikus sportos arányok, de alattuk egy áramvonalas cseppforma rejlik
77 fotó

Széles és lapos, hátul izmosabbnak hat: klasszikus sportos arányok, de alattuk egy áramvonalas cseppforma rejlik

Széles és lapos, hátul izmosabbnak hat: klasszikus sportos arányok, de alattuk egy áramvonalas cseppforma rejlik

Brit sajtóértesülések szerint a BMW alapjaiban kívánja átdolgozni az i8 konnektoros hibrid kupét. A cél a sportosabb vezethetőség. 
A várhatóan i8S néven színre lépő modell módosított futóművet kap, szélesebb nyomtávval és az energiatakarékosság helyett a menetdinamikára kiélezett, vaskos abroncsokkal. A hátsó ülést súly- és helytakarékossági megfontolásból kidobják, valamint néhány lényeges aerodinamikai változtatásra is sor kerül. A legfontosabb persze a hajtáslánc. 
Az alapkivitelű i8 háromhengeres motorjának helyébe egy négy- vagy akár hathengeres turbómotor lépne; előbbi 306 lóerős kivitelben, utóbbi viszont akár az M4 motorja is lehet, 431 lóerővel, annak ellenére, hogy az i8 nem kapja meg az M jelzést. 
Megnövelt teljesítményével (az első tengelyt hajtó villanymotorral együtt legalább 500 lóerőre számítunk) az i8S számottevően fürgébb lesz a mostani modellnél; álló helyzetből 3,5 másodperc körül gyorsulhat 100 km/órára.