Átlagos autóvásárlói körökben ritkán merül fel a dilemma, hogy hogyan juthatnánk anélkül pályára optimalizált McLaren MP4 12C-hez, hogy a kőkemény, gigantikusan költséges és földi haladók számára amúgy sem elérhető 12C GT3 vagy 12C GT Can-Am versenyautókkal beneveznénk valamely nemzetközi szériába. 

A jelek szerint mégis van erre vonatkozó igény a világon, mert a McLaren megépítette a fent vázolt autót: a 12C GT Sprintet. 
Kezdjük azzal, ami nem változott: a hétfokozatú, duplakuplungos váltó az utcai verzióból jön. 
A 625 lóerős motort versenyüzemre optimalizálták: a 3,8 literes ikerturbós blokk, amelyet kategóriája legjobbjának választott meg a szakmai zsűri a legutóbbi Év Motorja szavazáson, módosított kenési rendszert kapott, valamint a 12C GT3 hűtőjével szerelték fel. 
Ez így nem hangzik soknak, radikálisan átalakították ellenben a futóművet. 40 mm-rel csökkentették a szabad hasmagasságot, és Pirelli slick gumikat szereltek az autóra. Ezzel összhangban újrahangolták a PCC adaptív futóművet, a vezető három vadonatúj konfigurációban szabályozhatja a lengéscsillapítást, az oldaldőlést és az ESP működését. A lassulást karbon-kerámia fékekre bízták, a kerékcserét központi anyával rögzített, 19 colos OZ felnik és beépített, sűrített levegős emelő gyorsítja fel.
Pálya-versenyautót épít a McLaren 7
Az aerodinamikai jellemzők sem maradtak érintetlenek, szénszálas hátsó légterelő és első kötény került az autóra, az agresszívabb első lökhárító felett a GT3 stílusát követő gépházfedél trónol, a hűtő körüli légcserét segítő szellőzőnyílásokkal. Szintén légkivezető nyílásokat vágtak az első kerékdobba. 
Hiába hobbi-versenyautó, a 12C GT Sprint pilótafülkéjében FIA-homológ bukókeret, beépített tűzoltó berendezés, minden irányban állítható, hatpontos versenyövvel szerelt, HANS nyakvédő rendszer felszerelésére is alkalmas karbon-kompozit versenyülések teremtenek nem csak hangulatában versenyképes környezetet. 
A szénszálas műszerfalon digitális versenyműszerek virítanak, az adatokat a multifunkciós versenykormányról lehet lehívni. 
A légkondicionáló megmaradt, noha könnyebb, kisebb kapacitású kivitelben, a súlyos és törékeny üveg szélvédő viszont sutba került: polikarbonát szélvédőt kap a GT Sprint, amelyből idén mindössze 20 darabot készít a gyár, várhatóan 200 000 angol font (68 millió Ft) alatti áron.
A ma bemutatott GT Sprintről még nincs videó, az alábbi felvételen az utcai 12C és a GT3 versenyverzió csatázik a versenypályán.
a videó a hirdetés után indul