Jelenleg is zajlik az a bemutató, amelyen a Ford prezentálja újdonságait, amelyekkel a nehéz helyzetben lévő európai autópiacon szeretné növelni részesedését, a többi márka rovására. Az eseményre Európába repült Alan Mulally, a Ford elnök-vezérigazgatója, akiről a menedzserképzőkben fogják tanítani a nebulóknak, hogyan állt talpra a cég az ő vezetésével.
Három SUV
A megroggyant európai autópiacon a szabadidő-autók között erős a növekedés, amit a Ford az új Kugával, de a Kugánál kisebb és nagyobb modellekkel is meglovagol. A kicsi az Európában is megjelenő EcoSport, amely eredetileg egy dél-amerikai típus. Méretében az SX4-re vagy az Opel Mokkára hasonlít. Bevezetése másfél év múlva várható.

Jobbra a Transit Connect, középen a Transit Custom, jobbra a kéttonnás Transit, a hosszú és magas Sprinterek ellenfeleként
Középen lesz az új Kuga, az X3- vagy Outlander-méretű SUV-k ellenfele pedig a Ford Edge lesz, amelyből az amerikai modellt értékesítik majd Európában, de az itteni igényekhez igazítva, tehát nemcsak benzines motorral.
Egyliteres Mondeo
A negyedik generációs Mondeo gyári képeit már láthattátok, de itt derült ki róla, hogy megkapja az egyliteres motort, amely a B-Maxban, a Focusban és a C-Maxban is ott van.
Ez lesz a legkisebb hengerűrtartalmú és legalacsonyabb fogyasztású benzines modell a középkategóriában.125 g/kilométer szén-dioxid-kibocsátása 5,0 literes fogyasztást jelent.







