A Hyundai 75 millió dolláros beruházásának eredményeként 2010 májusától Törökországban készül az új i20 ötajtós kivitele. Az eddig Indiában készülő típusból évi 80 ezer készül, ennek jelentős része az európai országok piacán talál majd gazdára.
Ez nem is meglepő, hiszen a Getz utódjaként az i20-at kifejezetten európaiaknak tervezték, Európában, a Hyundai rüsselsheimi fejlesztőközpontjában. Az új modell hosszabb és szélesebb az elődnél, és az új padlólemeznek hála a tengelytáv is gyarapodott.
Nem ez az egyetlen Hyundai modell az izmiti gyárban, hiszen Accent és Matrix modellek is készülnek itt. A Hyundai Motor India továbbra is gyártja az i20-as három- és négyajtós kiviteleit, valamint a jobbkormányos modelleket.
Az i20 motorválasztéka:
| Benzinesek | 1,2 | 1,4 | 1,6* |
| Max. teljesítmény | 78 LE | 100 LE | 126 LE |
| Max. nyomaték | 118 Nm | 137 Nm | 157 Nm |
| Gyorsulás (0-100 km/h) (aut.) | 12,9 s | 11,6 (12,9) s | 9,5 (11,4) s |
| Végsebesség (aut.) | 165 km/h | 180 (172) km/h | 190 (180) km/h |
| Dízelek | 1,4 |
1,4 |
1,6* | 1,6* |
| Max. teljesítmény | 75 LE | 90 LE | 115 LE | 128 LE |
| Max. nyomaték | 220 Nm | 220Nm | 260 Nm | 260 Nm |
| Gyorsulás (0-100 km/h) | 16,2 s | 13,6 s | 10,7 s | 10,4 s |
| Végsebesség | 161 km/h | 171 km/h | 190 km/h | 190 km/h |
Négyféle felszereltségi szintben lehet megvásárolni az i20-at. Classic, Classic A/C, Comfort és Style fantázianéven.
*= Magyarországon nem kapható





