



Az autó kifejezetten sportos, jóllehet az egyszerűség jellemzi. Nincsenek rajta extrém spoilerek, mégis látványos a Fuse, amit olyan elemeknek köszönhet, mint a vastag C-oszlopok és az elöl körbe futó szélvédő.
Az agresszív megjelenést erősíti a hatalmas hűtőnyílás, illetve a vékony nyújtott fényszóró. Hátul a sárvédőívekbe süllyedő lámpatesteké és a méretes kipufogóé a főszerep. Ha leszáll az este, akkor új énjét mutatja meg a Fuse, hiszen a tervezők rengeteg érdekes világítótesttel látták el.
Sok színben pompázhatnak az első fényszórók és ködlámpák, hátul a kipufogók körüli fénygyűrűk tolatólámpaként, illetve ködzárófényként üzemelnek. A 20 colos könnyűfém felnik minden küllőjére LED-ek kerültek, amelyek kanyarodáskor irányjelzőként működnek.
A Fuse mindhárom ajtaja a hagyományostól eltérő módon nyílik. Az elsők a jelenlegi tuningőrületnek megfelelően előre-felfelé nyílnak, a hátsó ajtó kinyitva a tető felé csúszik. Az autó felső részén két hosszirányú üvegfelület alakítottak ki, amik kis is nyithatók. Ha száguldásra kerül sor, a hátsó üveg mögötti részből egy kis szárny bújik ki, ami növeli a kocsi stabilitását.
Drive by wire rendszerű, azaz pusztán elektronikus kapcsolaton alapuló kormánykerékkel irányítható a Fuse, amelybe egy játékkonzolt is beépítettek. Az utasülés előtt két 10,5 colos képernyőt alakítottak ki, amin játszani és videózni is lehet. A kocsi hat üléses, de csak négyen utazhatnak vele.
Az ellentmondás nyitja, hogyha megállunk az autóval, akkor a csomagtartóból ki lehet hajtogatni két ülőalkalmatosságot. A pikniket a csomagtartóban elhelyezett kihajtható hangszórók és egy kis hűtőláda is segíti. Ha kényelmesen akarunk játszani a kocsiban, akkor a lehajtott első ülést lábtartóként is használhatjuk.
